خانه » دانلود » دانلود بازی انلاین ساکر استارز نسخه جدید Soccer Stars

دانلود بازی انلاین ساکر استارز نسخه جدید Soccer Stars

دانلود بازی انلاین ساکر استارز نسخه جدید Soccer Stars

دانلود بازی انلاین ساکر استارز نسخه جدید Soccer Stars

دانلود رایگان اخرین نسخه بازی محبوب ساکر استارز(ستارگان فوتبال)
Soccer Stars – ستاره هاي فوتبال يک بازي فوق العاده زيبا و پرطرفدار در سبک بازي هاي ورزشي و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سيستم عامل اندرويد است که به صورت کاملا رايگان عرضه شده و با ميليون ها بازيکن از سراسر جهان از برترين و محبوب ترين بازي هاي اندرويدي به شمار مي رود!

در اين بازي که تا به امروز حدود 100 ميليون بار توسط کاربران اندرويدي سراسر جهان دريافت شده است و از محبوب ترين بازيهاي ورزشي به شمار مي رود ؛ شما مي توانيد رقيب خودتان را از ميان ميليون ها بازيکن از سراسر دنيا براي تجربه ي بک بازي فوتبال روميزي هيجان انگيز دعوت کنيد!

اگر دوست داريد که به عنوان يک بازيکن معروف شناخه شويد پس همين الان بازي را دانلود، نصب و اجرا کنيد و در آن توپ را با قدرت بسيار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حريف خود گل بزنيد!

شما مي توانيد به روش هاي مختلفي به بازي کردن سرگرم شويد يکي اينکه به صورت چند نفره با ديگر بازيکنان جهاني و از طريق اينترنت به رقابت و يا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازيد و يا به صورت يک نفره و آفلاين به جمع آوري و سفارشي سازي تيم هاي مختلف مشغول شويد! اگر از علاقه مندان به بازيهاي ورزشي هستيد، Soccer Stars را امتحان کنيد و بگوييد ارزش گرفتن چه امتيازي را دارد !؟

برخي از ويژگي هاي بازي فوتبال Soccer Stars اندرويد :

مسابقات آنلاين در برابر ميليون ها بازيکن از سراسر جهان
بازي در برابر دوستان، آشنايان و يا خانواده ي خود در هر مکان
جمع آوري کاپ ها و تيم هاي مختلف براي تجربه يک بازي فوتبال عالي
امکان وارد کردن دوستان از شبکه هاي اجتماعي فيسبوک و
گوگل +
گيم پلي ساده و سرگرم کننده به همراه يک فيزيک شگفت انگيز
بازي Soccer Stars هم اکنون در مارکت اندرويد داراي امتياز 4.4 از 5.0 است که ما امروز در فارسرويد نسخه ي جديد ان را معرفي و در اختيار شما قرار مي دهيم و اميدواريم مورد رضايت شما قرار بگيرد. در بازي Soccer Stars مي توانيد به دو صورت آفلاين و آنلاين بازي کنيد و براي انلاين بازي کردن اتصال اينترنت مورد نياز است.

تغييرات نسخه ي v4.1.1 :

* ويژگي هاي جديد + رفع مشکلات بازي و بهبود گرافيک بازي

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *