خانه » آموزش » دانلود رایگان نمونه فرم خام طرح توجیهی

دانلود رایگان نمونه فرم خام طرح توجیهی

دانلود رایگان نمونه فرم خام طرح توجیهی

 دانلود رایگان نمونه فرم خام طرح توجیهی

طرح توجیهی ترسیم فکر و ایده اقتصادی برای شروع کار اقتصادی در روی کاغذ ، در طرح توجیهی نگاه کلی به ایده اقتصادی و کسب و کار داریم و اینکه ایده اقتصادی قابلیت اجرایی و عملی شدن دارد و میتوانیم انجام دهیم . طرح توجیهی روشی به منظور ارزیابی علمی و امکان موفقیت یک پروژه است . بنابراین افراد پیش از آن که زمان و پول خود را صرف یک پروژه ی کاری و سرمایه گذاری نمایند ، ابتدا طرح توجیهی را تهیه کرده و سپس با مطالعه ی آن و با بررسی این که اگر پروژه ای که در نظر دارند ، امکان موفقیت دارد ، آن را عملی می سازند .

موارد مهم در طرح توجیهی

در طرح توجیهی ، اطلاعات زیادی گردآوری ، بررسی و ارزیابی می شود . در گزارش طرح توجیهی ، تمام هزینه ها در نظر گرفته شده است . کارشناس پروژه را ارزیابی کرده و درصد موفقیت آن نیز برای شما مشخص شده است . بنابراین پیش از جذب سرمایه گذار این اطلاعات را دارید و می توانید بسیار دقیق تر و بهتر تصمیم گیری کنید . سودده بودن و یا نبودن طرح و همچنین میزان درامد آن نیز براورد شده است . در طرح توجیهی تمامی قیمت ها مشخص بوده و از نظر مالی نیز تمام اطلاعات در اختیار شما قرار می گیرد . برخی از افراد پروژه ای را شروع می کنند که درصد موفقیت آن بسیار کم است و پروژه ممکن است با شکست روبرو شود . مثلا در چنین شرایطی سرمایه ی فرد ممکن است از بین برود و علاوه بر آن ، زمان زیادی که برای آن پروژه صرف شده است نیز هدر رفته و موجب پشیمانی شود . اما در صورتی که همان ابتدا شما بدانید پروژه ی شما سود ده است یا خیر ، می توانید با اطمینان تصمیم گیری کنید .
نمونه طرح توجیهی را بصورت رایگان از سایت سالینام دانلود کنید.

 

دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه تزریق پلاستیک وسیله‌ی حیاتی در صنعت تولید و ساخت قطعات پلاستیکی است. این دستگاه به کارگیری فشار و دما برای تزریق مواد پلاستیکی به داخل قالب‌های ساخته شده برای تولید انواع محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت دستگاه های تزریق پلیمر 5000 پریفرم در 24 ساعت

شرح

قیمت(میلیارد ریال)

دستگاه تزریق پلاستیک با پریفورم پیستونی

14

دستگاه تزریق پلاستیک با پریفورم پیستونی

19

دستگاه تزریق پلاستیک با پریفورم پیستونی

31

دستگاه تزریق پلاستیک قطعات خودروهای سنگین

64

در ادامه توضیح کاملی درباره‌ی اجزا و عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک ارائه می‌شود:

قسمت سیستم تزریق:

مخزن مواد پلاستیکی: جایی که مواد اولیه پلاستیکی نگهداری می‌شوند.

واحد ذوب: مواد پلاستیکی در اینجا به دما و فشار مناسب برای تزریق ذوب می‌شوند.

تزریق‌کننده (تزریق‌گر): محلی که مواد پلاستیکی ذوب شده را به دقت وارد قالب تزریق می‌کند.

دانلود رایگان نمونه فرم خام طرح توجیهی

قسمت سیستم قالب:

قالب‌های تزریق: قسمتی از دستگاه که برای شکل‌دهی مواد پلاستیکی به شکل نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قالب‌ها معمولاً از فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند.

کانال‌های تزریق (Gate): مسیرهایی که مواد پلاستیکی از تزریق‌کننده به داخل قالب منتقل می‌شوند.

سیستم خنک کننده: برای خنک کردن قطعات پلاستیکی پس از تزریق به کار می‌رود.

قسمت سیستم کنترل:

واحد کنترلی PLC: برای کنترل فشار، دما، زمان و سایر پارامترهای مورد نیاز در عملیات تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنسورها و کنترلرها: برای نظارت و کنترل دقیق فرایند تزریق پلاستیک به کار می‌روند.

خط تولید

خط تولید و ماشین آلات خط تولید چیست ؟ « خط تولید به انگلیسی Production line فرایندی پیوسته و پی‌درپی در کارخانه ها که به منظور تولید یک محصول پایانی از مواد اولیه است

در خط تولید محصول نهایی از مواد اولیه تولید میشود و در لاینهای های بزرگ و تا تولید محصول نهایی چند محصول واسط تولید میشود و جمع بندی محصولات واسط برای تبدیل به محصول نهایی با کمک انسان نیز انجام میگیرد .

ماشین آلات و ماشین آلات صنعتی چیست ؟ « به مجموعه قطعه های متحرک و ثابت در کنار هم که به کمک یکدیگر در انواع کار صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند »

ماشین آلات صنعتی جهت داشتن زندگی راحت تر توسط بشر ساخته شده اند. امروزه ، انواع ماشین آلات در رشته ها و صنایع مختلف وجود دارند که در کارها به بشر کمک میکنند .

با بررسی هزینه مورد نیاز راه اندازی کسب و کار ، شغل جدید و یا ارتقا و خرید ماشین آلات صنعتی ، خط تولید در کسب و کار موجود ، می توان بهترین نوع تصمیم گیری را در راه اندازی شغل جدید انجام داد یکی از بنیان های اساسی در صنعت و تولید ، تامین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و خط تولید است .

تامین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات خط تولید است . در هر صنعت دستیابی به استانداردهای جهانی و رقابت در تولید بدون بهره برداری از تجهیزات و ماشین آلات مناسب و کاهش هزینه های تعمیراتی و زمان از کارافتادگی میسر نخواهد بود . از این رو افرادی که قصد راه اندازی ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات خط تولید را دارند همیشه در مراحل تصمیم گیری با این چالش مواجه هستند که چگونه ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات خط تولید خود را تامین کنند. تماس مستقیم با فروشنده و تامین کننده ماشین آلات از طریق سالینام یکی از اهداف در رسیدن به هدف و برآورد اولیه از چگونگی راه اندازی کسب و کار است . این سایت‌ حمایت از تولید کننده را وظیفه خود دانسته و محصولات با استاندارد و با کیفیت به بازار معرفی می‌کنند و با توجه به محدودیت منابع تلاش می‌کنند بهترین ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات خط تولید را به خریدارن معرفی کنند.

در ماشین آلات و خط تولید :

تعیین قیمت و ارائه دهنده قیمت آنلاین و پیش فاکتور به شرح

خط تولید

ماشین آلات خط تولید

ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات ساختمانی

ماشین آلات کشاورزی

ماشین آلات سنگین و راهسازی

ماشین آلات معدنی

تجهیزات و ابزار آلات دامداری و شیلات

تجهیزات پزشکی ، جراحی و سلامت

ماشین الات و دستگاههای مشاغل خانگی

تجهیزات راه اندازی مجموعه های ورزشی و تفریحی

ماشین آلات صنایع غذایی ، صنایع تبدیلی ، نوشیدنی و لبنیات

یکی از مهمترین و در واقع نخستین اصل از خرید ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات خط تولید کارخانجات مختلف در این مجموعه به شمار می آید .

دانلود رایگان نمونه فرم خام طرح توجیهی

وام اشتغال زایی و وام خود اشتغالی در سال 1403

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل ، شرایط پرداخت وام اشتغالزایی و خود اشتغالی را در سال ۱۴۰۳ ابلاغ و تأکید کرد : سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به ۱۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰۰۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف ۷ سال می‌باشد . همچنین ، سقف فردی تسهیلات برای رسته‌های اعلامی مدنظر دستگاه‌های ذی‌نفع در صورت تایید رسته‌های شغلی توسط کمیسیون‌های پولی و اعتباری بانک مرکزی ، ۳۰۰۰ میلیون ریال و سقف جمعی این رسته‌ها ۴۰ درصد از کل منابع اختصاص یافته به دستگاه تعیین شود .

تضامین ابلاغی بانک مرکزی برای وام‌های اشتغالزایی عبارتند از :

تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با اعتبارسنجی متقاضی و سفته و یا یک ضامن معتبر

تا سقف دو میلیارد ریال براساس ماده ۷ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد

برای اعطای تسهیلات تا سقف ۳۰۰۰ میلیون ریال یکی از موارد زیر دریافت شود :

الف : اعتبارسنجی و سفته و یک ضامن

ب : ارائه دو ضامن معتبر

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *