خانه » آموزش » معرفی 3 تا برند برای خرید بهترین کولر گازی در تابستان 1400

معرفی 3 تا برند برای خرید بهترین کولر گازی در تابستان 1400

با آمدن فصل گرما تمام خانواده‌ها نیاز به کولر را در خانه‌های خود حس می‌کنند. اما باید بدانید که کولرهای گازی صرفا باعث خنک شددن هوا نمی‌شوند بلکه بسیاری از آن‌ها وسیله‌ای گرمایشی نیز محسوب می‌شوند و علاوه بر تمام این‌ها باعث تهویه هوا نیز می‌گردند که این ویژگی، در این روزهای کرونایی بسیار حائز اهمیت است. کولرهای گازی در تنوع فراوانی در بازار به فروش می‌رسند که مطابق سلیقه و بودجه‌ی همگان باشد. از برندهای کولر گازی می‌توان به کولر گازی اجنرال، ال جی، سامسونگ، بوش، گری، جی پلاس، ایران رادیاتور، شارپ، میتسوبیشی و بسیار برندهای دیگر اشاره کرد.

در میان انبوهی از اسپیلت‌ها با برندهای معروف به معرفی و بررسی سه برند کولر گازی از جمله کولر گازی ال جی، بوش و اجنرال خواهیم پرداخت؛ بنابراین اگر تا به حال برای محیط کار یا منزل خود کولر گازی نخریدید و یا قصد تعویض کولر گازی خود را دارید این مقاله برای شما مفید خواهد بود پس تا انتها با ما همراه باشید.

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی ظرفیت سرمایشی بسیار بالایی دارد. اما ظرفیت سرمایشی چیست؟ اگر بخواهیم به طور دقیق توضیح دهیم می‌توان این طور گفت که واحد حرارتی بریتانیا یا به صورت مخفف بی تی یو(btu)، واحد سنجش بین‌المللی انرژی است. یک واحد حرارتی موجب می‌شود که دمای یک پوند آب به میزان یک درجه فارنهایت افزایش یابد. یک واحد حرارتی است که یک کولر می‌تواند در بازه یک ساعت دمای هوا را کاهش دهد. با افزایش ظرفیت سرمایشی کولر، وزن و اندازه و قیمت کولر گازی ال جی تغییر می‌کند. اگر ظرفیت گرمایشی کولر کم باشد نمی‌تواند به درستی منزل و یا محیط کار را گرم کند. اما ظرفیت کولر گازی ال جی این چنین نیست. ظرفیت‌های گوناگونی برای کولرهای گازی ال جی تعبیه شده است.

تنوع محصول، خدمات پس از فروش، تناسب محصول با الگوهای آب و هوایی متفاوت، زیبایی و ظرافت در طراحی، پیشگامی در حفاظت از محیط زیست همه و همه در کولر گازی ال جی است. اکثر کولرهای گازی ال جی علاوه بر قابلیت سرمایشی، قابلیت گرمایشی هم دارند. علاوه بر تمام این موارد بسیاری از فناوری‌هایی که هم اکنون در کولرهای گازی برندهای مختلف وجود دارد برای اولین بار در برند ال جی مورد استفاده قرار گرفت؛ برخی از این ویژگی‌ها شامل چرخش هوای چهار جهته، تمیزکنندگی خودکار،حالت خواب عمیق و… اشاره کرد. با تمام این تفاسیر فوق، خرید کولر گازی ال جی می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید باشد.

کولر گازی اجنرال

کمپانی فوجیستو در سال 1936 در کشور ژاپن تاسیس شد و فوجیستو جنرال نام گرفت که در ایران با نام اجنرال شناخته می‌شود. این کمپانی در سال 1960 کار خود را در صنعت تهویه مطبوع شروع کرد. کمپانی اجنرال با نیم قرن تجربه و نوآوری در محصولات خانگی و تجاری هم اکنون سهم بالایی از تولید و فروش کولرهای گازی را در سراسر دنیا دارد. این کمپانی دارای سه مرکز اصلی تحقیق و توسعه در سه نقطه‌ی مختلف جهان است: اولین و اصلی‌ترین دفتر آن در کاوازاکی، و دو دفتر دیگر در شانگهای و تایلند واقع شده‌اند.

کولرهای گازی اجنرال با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب وهوایی مختلف نسبت به سایر رقبای خود برخوردار است. کولر گازی اجنرال همانند کولر گازی ال جی و بوش از ظرفیت‌های سرمایشی مختلفی برخوردار است و توانایی بالایی در تهویه و سرد کردن محیط دارد. این کولرهای گازی بهترین انتخاب برای مشتریانی است که دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند و می‌خواهند کولری که خریداری می‌کنند دوام زیادی داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید انواع کولرهای گازی نام برده شده در این مقاله و همچنین دیگر برندها را از سایت معتبر کولرنیو که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم به سادگی و تنها با فشار دادن یک کلیک خریداری کنید و درب منزل دریافت کنید.

کولرگازی بوش bosch

کولر گازی بوش

کمپانی بوش از سال 2007 با مدیریت رابرت بوش در کشور آلمان شروع به فعالیت کرد و در ابتدا به تولید سیستم‌های تهویه مطبوع با اسپلیت یا کولر گازی دو تکه پرداخت. پیش از احداث کمپانی بوش، رابرت بوش یک شرکت کوچک داشت که تنها 15 نفر در آن مشغول به کار بودند. اما پس از مورد استقبال قرار گرفتن محصولات اولیه بوش، این شرکت تصمیم گرفت که کار خود را در این زمینه گسترش دهد. رفته رفته کمپانی بوش شروع به تولید کولرهایی کرد که سرمایش بیشتری تولید می‌کردند و مصرف انرژی کمتری داشتند.

هم اکنون کولر گازی بوش به یکی از معروف‌ترین و پیشرفته‌ترین کولرهای گازی ایران و جهان مبدل شده است. کیفیت محصولات بوش شهره‌ی عام و خاص است چرا که رابرت بوش از همان ابتدا پایه‌های شرکت خود را بر اعتماد و کیفیت بنا نمود. زیرا معتقد بود که پول را می‌توان دوباره به دست آورد ولی اعتماد مردم را خیر. به همین سبب کولرهای  گازی بوش کم مصرف، پیشرفته، با کیفیت، دوستدار محیط زیست و بهینه در مصرف آب هستند. کولرهای بوش تمام آلودگی‌های موجود در هوا از قبیل باکتری، گرد و غبار، میکروب و ذرات ریز پشم حیوانات خانگی را از بین می‌برند.

معیار انتخاب کولر آبی و کولرگازی چیست؟

از آنجایی که کولر آبی در مناطق شمالی و جنوبی کشور از کارایی مفید برخوردار نیست لذا استفاده از کولر گازی در این مناطق دارای اهمیت می­‌باشد. باید بدانید که قیمت کولرگازی در مقایسه با کولر آبی گران‌تر می‌­باشد و می‌­تواند در انتخاب افراد موثر باشد. اما آیا می‌­دانید عوامل تعیین کننده ظرفیت کولرگازی چیست؟ باید گفت اقلیم آب و هوایی و نوع تابش خورشید، تعداد در و پنجره، نوع کاربری ساختمان، متراژ و فضای محیط از جمله مواردی است که در انتخاب ظرفیت کولرگازی اهمیت دارد زیرا بر کارایی کولر مؤثر است. btu واحد سنجش برحسب متراژ و هر چقدر بالاتر باشد قدرت سرمادهی کولر نیز بیشتر می‌­باشد به عبارت دیگر ارقام کمتر برای فضای کوچک‌تر و ارقام بالاتر برای فضای بزرگ‌تر می‌­باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *