خانه » آموزش » بهترین تلویزیون های سامسونگ بازار سال 2021

بهترین تلویزیون های سامسونگ بازار سال 2021

بهترین تلویزیون های سامسونگ بازار سال 2021

تلویزیون سامسونگ au8000 سایز 55 اینچ

تلویزیون سامسونگ Au8000 از جدیدترین و خوش‌ساخت ترین تلویزیون‌های کریستالی سامسونگ می‌باشد. این برند جهانی به تازگی یعنی در سال 2021 این محصول خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نموده؛ و آن را در معرض دید بازاریان و کاربران به نمایش گذاشته است. این مدل از طراحی شیک و کاربرپسندی بهره‌ور می‌باشد، به این صورت بهترین انتخاب برای مشکل پسندان است. این تلویزیون بسیار شبیه به مدل پارسال یعنی  tu8000 ، ولی با کمی تفاوت طراحی شده است . تلویزیون  Au8000 هم جزو نمایشگرهای crystal به حساب می‌آید. تلویزیون فورکی سامسونگ 55AU8000 مجهز به پردازشگر Crystal Processor 4K است. به لطف این پردازشگر و تکنولوژی 4K Upscaling محتواهای کم کیفیت شما نیز با کیفیتی نزدیک به فورکی نمایش داده خواهند شد تا از تماشای آنها بیشتر لذت ببرید

تلویزیون سامسونگ au8000

سایزهای 43 – 50 – 55  – 60 /65/ 70/ 75/ 85 اینچ این محصول موجود می‌باشد، در نتیجه مخاطبان هر کدام را با توجه به فضای قرارگیری در محیط و هزینه‌ی موجود انتخاب و خریداری نمایند. فناوری 4k که در بیشتر تلویزیون‌ها حضور دارد و نقش مهمی را ایفا می‌کند، در این مدل هم جاسازی شده و خالق تصاویر خارق العاده و ناب است. پردازنده‌ی crystal processor 4k نیز در تلویزیون crystal Au8000 جاسازی شده و وظیفه‌ی مهمی را برعهده گرفته، این قابلیت تصاویر و صحنه‌های جذاب و بدون هیج ناخالصی را برروی صفحه نمایش به اجرا درمی‌آورد. سیستم عامل تایزن که پلتفرم انحصاری سانسونگ می‌باشد. تلویزیون Samsung 55AU8000 با بهرمندی از قابلیت TV Sound to Mobile نیز امکان انتقال صدای تلویزیون به موبایل را فراهم می کند تا در شب مزاحم اطرافیان نشوید. سامسونگ به کمک تکنولوژی Adaptive Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند.

سیستم عامل تایزن مخصوص سامسونگ میباشد au8000  نیز به آن مجهز شده، به لطف این قابلیت به سرگرمی‌های فراوانی اعم از مرورگر وب، شبکه‌های اجتماعی و پر کاربرد Youtube و Netflix که از معدود برنامه‌ها است، دسترسی پیدا می‌کنید. این برند برای مدرن سازی محیط‌های شما در ساخت این مدل خود از حالت گالری ambient mode استفاده کرده، که با وجود آن می‌توانید، از صفحه‌ی نمایش سیاه رنگ به عنوان یک آلبوم عکس خانوادگی استفاده کنید. این محصول از دو بلندگو بهره‌ور می‌باشد؛ هر کدام از آن‌ها توان خروجی صدا را تا 10 وات دارند. فناوری DOLBY DIGITAL PLUS در تلویزیون سامسونگ 8000 جاسازی شده، که قادر است، صدای را بهبود بخشیده و صدایی همه جانبه و سه بعدی را در کانال‌های مجازی تولید و منتشر می سازد. درگاه‌های ارتباطی HDMI و USB امکان اتصال لوازم جانبی و کنسول را برایتان ایجاد می‌نماید. دستیار صوتی Bixby و smart Things و اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi از قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون به حساب می‌آید. در ادامه شما را به خواندن توضیحاتی در مورد مشخصات، ارزش خرید و قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000 دعوت می‌کنم، با ما همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ au7000 سایز 65 اینچ

Samsung با بهره گیری از پردازنده ی کریستالی و سیستم عامل تایزن، یک اسمارت تی وی سری 7 با عنوان تلویزیون سامسونگ 65AU7000  را در سال 2021 به بازار عرضه کرده است. پردازنده و سیستم عامل که با هم در یک تلویزیون ترکیب شوند، بهترین کیفیت و عالی ترین خدمات هوشمندانه را ارائه می دهند. تلویزیون مورداشاره دارای سیستم عامل کاربرپسند تایزن و پردازنده ی پرتوان Crystal Processor 4K می باشد. به همین دلیل، تلویزیون نام برده می تواند تصاویر را با کیفیت 4K نمایش دهد. ویدیوهایی که در صفحه نمایش تلویزیون مذکور پخش می شوند بسیار روان و صاف هستند و دچار پرش تصویر نمی شوند. علت آن هم برخورداری از تکنولوژی Motion Xcelerator می باشد. از قابلیت Smart Thing App نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید از طریق آن تمامی وسایل موجود در منزل هوشمندتان را کنترل کنید و زندگی روزانه ی راحتی را تجربه کنید

تلویزیون سامسونگ au7000

صداهای این تلویزیون با توان 20 وات قابل انتشار هستند. با به کار بردن فناوری دالبی دیجیتال پلاس و LG Sound Sync می توان صداهای این تلویزیون را به صورتی رسا، همه جانبه و فراگیر منتشر کرد. اگر مایل باشید گوشی تلفن همراه تان را به تلویزیون وصل کنید و محتویاتش را در نمایشگر تلویزیون نشان دهید، این کار را به سادگی یک ضربه زدن به تلویزیون با استفاده از گوشی، می توانید انجام دهید. زیرا دارای قابلیت TapView می باشد. با استفاده از PC On TV هم می توانید از نمایشگر تلویزیون تان مانند یک مانیتور استفاده کنید. به وسیله ی کابل HDMI ،USB، اترنت و Optical می توان وسایل و دستگاه های دیگر را به تلویزیون مذکور متصل کرد. همچنین، به دلیل این که از بلوتوث و وای فای (نسخه ی 5) پشتیبانی می کند، می توان بدون استفاده از کابل و به صورت بی سیم بین تلویزیون و سایر دستگاه ها ارتباط برقرار کرد. دارای گیرنده ی DVBT2CS2  می باشد. ناگفته نماند، طراحی بسیار مرتب و تمیزی دارد. دارای سیستم مدیریت کابل نیز می باشد.

تلویزیون 65 اینچ AU7000 از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. اما با این وجود سامسونگ ار نظر دیزاین دستگاه تمام تلاش خود را بکار بسته است، تا نهایت کیفیت ساخت را ارائه دهد. پارسال یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار مدل TU7000 بود که پیشبینی می شد، تلویزیون سری 7 سامسونگ 2021 امسال نیز همچنان پرطرفدار می باشد. فریم باریک و چهار چوب تلویزیون یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید، که در نهایت به تماشای راحت تر و جذاب تر تلویزیون می انجامد. پایه های تلویزیون دوشاخه ای هستند که در طرفین نمایشگر قرار گرفته اند. البته این امکان برای دستگاه فراهم است، که آن را روی دیوار نصب کنید.

تلویزیون 65 اینچ‌ سامسونگ AU7000 دارای کیفیت 4K با رزولوشن بالای 3840×2160 و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی می باشد که با بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. نمایشگر این محصول دارای امکاناتی از جمله: تقویت عمق خودکار، نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)، نسبت تصویر 16:9، نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر 60 هرتز، Auto Motion Plus، قابليت ارتقاء کيفيت تصوير 4K Upscaling و محدوده دینامیکی بالا ( HDR Powered By HRD10Plus) می باشد.

تلویزیون سامسونگ au9000 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سامسونگ می باشد. این تلویزیون جزو تلویزیون های سری 9 سامسونگ است و بهترین تلویزیون در میان تلویزیون های کریستال سامسونگ در سال 2021 است. این تلویزیون در واقع مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ TU9000 است

تلویزیون سامسونگ ع9000

تلویزیون AU9000  دارای صفحه نمایش Crystal و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون فورکی سامسونگ 65AU9000  دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaling  رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K  نمایش می دهد. سامسونگ به کمک تکنولوژی Contrast Enhancer کنتراست تصاویر و صحنه ها را بهبود داده و همه چیز را واقعی تر نمایش می دهد. PQI یا شاخص کیفیت تصویر این تلویزیون برابر با 2800 می باشد. این تلویزیون از رزولوشن تصویر 3840 x2160 پیکسل برخوردار است و حدودا 4 برابر کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های Full HD ارائه می دهد.

این تلویزیون دارای حالت های تصویر مانند Standard، Natural، Movie و Filmmaker است. متاسفانه این تلویزیون فاقد پورت ورودی HDMI 2.1 است و به همین دلیل توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را ندارد. تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo در این مدل به نمایش صاف و روان صحنه های سریع کمک می کند تا حتی محتواهایی با کیفیت تصویر 4K@60Hz و 1080p@120Hz را بصورت شفاف ببینید. این تلویزیون دارای تکنولوژی AMD FreeSync است و از ALLM نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون  Crystal سامسونگ 65 AU9000 دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA می باشد. سامسونگ به کمک فناوری UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند و به کمک تکنولوژی Mega Contrast  کنتراست تصویر مورد نیاز را ارائه می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) برخوردار است و به کمک تکنولوژی Dynamic Crystal Color طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید می کند. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.

تلویزیون 65 AU9000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد. همچنین به کمک تکنولوژی Adaptive Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Object Tracking Sound Lite است و صداها را دقیقا از همان جایی که در تصویر تولید می شوند، پخش می کند. به این ترتیب صدای واقع گرایانه تری را در اختیار شما قرار می دهد و تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *