خانه » آموزش » به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

کامپیوتر صدرا با توجه به تغییر شیوه و نگرش مردم به زندگی و تغییر شرایطت کاری ، تجهیزات و امکاناتی از قبیل وبکم ( وب کم ) ، قلم نوری ، مانیتور قابل حمل و سایر تجهیزات را برای کاربران و کارکنان فراهم کرده تا بتوانند امور روزمره خود را با توجه به وجود بیماری های گوناگون و سایر عوامل که موجب دورکاری می شوند مهیا نمایند. این ابزار و تجهیزات برای شما گردآوری شده تا بتوانید تمامی فعالیت های خود را به راحتی به انجام برسانید. درادامه مطلب به معرفی این کالاهای مفید می پردازیم.

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

چه قدم هایی برای شرایط دور کاری و آموزش مجازی واجب هستند؟

اولین قدم خرید وب کم ، فراهم کردن تماس تصویری مناسب و با کیفیت :

اگر قصد دارید زمان زیادی را صرف مکالمه ، ضبط یا هر کار دیگری با ویدئو کنید ، خرید وبکم یک هزینه ارزشمند است. در اینجا مواردی که شما باید هنگام خرید وب کم ، و همچنین برخی از مدل هایی که قابل تأمل و بررسی است ، برای شما بیان و مطرح شده است . وب کم به دوربینی گفته می شود که به رایانه شما متصل می شود و به شما امکان ضبط فیلم ، گرفتن و ارسال عکسهای فوری و یا گفتگوی را از طریق اینترنت  می دهد. با وجود مدل های بسیار زیاد ، یافتن مدل مناسب می تواند مشکل باشد ، اما می توانید مدلی متناسب با مشخصات و بودجه خود را کامپیوتر صدرا به راحتی پیدا کنید.

وضوح وب کم : وب کم فقط می تواند به اندازه وضوح حسگر آن پیکسل ها را ایجاد کند. ۱۰۸۰ رزولوشن نسبتاً استانداردی برای یک وب کم مناسب است ، اما اگر واقعاً می خواهید کیفیت تصویر خود را بالا ببرید ، یک وب کم باکیفیت  4K استفاده کنید که مشخصا نیازمند هزینه بسیار زیادی است .

میزان فریم همچنین بر میزان صاف بودن ویدئو و کیفیت تصویر شما تأثیر می گذارد. یک وب کم ۶۰ فریم در ثانیه  می تواند نسبت به وب کم ۳۰ فریم در ثانیه به شما یک تصاویر واقعی و طبیعی تر بدهد ، بنابراین قبل از خرید حتماً به مشخصات آن بسیار توجه کنید.

لنزهای وب کمنوع لنزی که وب کم دارد بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. بعضی از مدل های سطح پایین دارای لنزهای پلاستیکی هستند. با این حال ، عاقلانه است که از وبکم ها با لنز شیشه ای استفاده کنید که مسلما پیدا کردن آنها دشوار است ، که بدون افزایش قابل توجه قیمت ، عملکرد را بهبود می بخشد. برای کارهای حرفه ای تر ، مانند بارگذاری فیلم در آپارات  و … کمی بیشتر برای یک دوربین با کیفیت  ۱۰۸۰p  هزینه کنید. اگر به بهترین کیفیت نیاز دارید ، در مورد وب کم هایی که با وضوح بالاتر از ۱۰۸۰ضبط می کنند ، تحقیق کنید.

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

دومین قدم  خرید قلم نوری، ارسال مطالب و محتوا زنده :

یکی از ابزارهای ورود اطلاعات به رایانه قلم نوری می باشد. قلم نوری در کنار ابزارهای نظیر صفحه کلید و موس قرار می‌گیرد. قلم‌ های نوری برای مصارفی نظیر طراحی گرافیک و اتوماسیون اداری استفاده بالایی دارند و با عمومیت یافتن اتوماسیون اداری در شرایط دور کاری کاربرد قلم های نوری نیز مرتباً در حال افزایش و گسترش است. از آن جا که این روزها آموزش های مجازی بسیار رونق پیدا کرده اند کاربرد قلم های نوری را برای برقراری ارتباط بین استاد و دانشجو ضروری کرده است.

با استفاده از قلم نوری توسط کارکنان ،  دانشجویان و اساتید می توانند بصورت زنده برروی پد خوده شروع به نوشتن کنند و به صورت همزمان آنرا در اختیار طرف مقابل خود قرار دهند. قلم نوری دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند که می توان مهم ترین شاخص اصلی در هنگام خرید آن ها را به مقدار فضا کاری آن اشاره کرد زیرا این ابزار فقط در یک ناحیه محدود همانند پد موس می تواند قلم خود را شناسایی کند.  همچنین کارهایی نظیر طراحی های دیجیتال نیاز به قلم نوری با کیفیت دارند. قلم نوری در مقایسه با موس مزیت‌های بسیار بیشتری دارد که همین موضوع سبب شده تا استفاده از آن توسط هنرمندان و کارکنان رونق پیدا کند.

به راحتی جلسات کاری و کلاس های مجازی را برگزار کنید!

سومین قدم خرید مانیتور میز کنفرانس ، حفظ فضای کاری در جلسات و میز کاری خود :

مانیتور میز کنفرانس یا مانیتور تاشو کنفرانس مکانیزمی است که به شما این امکان را می دهد تا مانیتور خود را از بالای میز ناپدید کنید و فضای بیشتری برای کار خود روی میز به دست آورید.. امروزه در فضاهای اداری و جلسات فعالیت های زیادی انجام می شود و معمولاً فضای بسیار کمی برای انجام فعالیت ها وجود دارد. شما معمولاً میزهایی را می بینید در این اتاق که دارای شلوغی خاصی هستند و در دید اول بدنبال موردی هستید تا میز کاری خود را خلوت تر کنید.

مانیتور میزکنفرانس  یا مانیتور لیفت و جمع شونده  ، در این شرایط موضوعی است که برای اهداف کاری بسیار مهم است. مانیتور آسانسوری یا مانیتور لیفت در واقع به گونه ای ساخته شده اند تا در هر نوع میزی قرار بگیرند. این مانیتور ها می توانند در دفاتر و سالن های کنفرانس مورد استفاده قرار گیرد و بلکه می توانند در کلاسهای درسی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

چهارمین قدم خرید دوربین کنفرانس ، اگر جلسات بزرگی دارید به فکر وبکم بزرگتر باشید!

یکی از فناوری های جدید در سالن های جلسات و کنفرانس استفاده از دوربین گردان کنفرانسی می باشد. این دوربین ها در جلسات شما می توانند یک امتیاز مثبتی به حساب آورده شوند ، به گونه ای که این دوربین ها با اتصال به میکروفون ها و هماهنگ شدن با آن ها در هـنگام سخنرانی افراد توسط یکی از ها این دوربین ها به سمت شخص گوینده چرخش می نماید و تصویر را بروی مانیتور ها نمایش می دهند. به معنی دیگر زمانی که کنسول کنفرانسی روشن می شود که در واقع به معنای آغاز سخنرانی فرد مستقر در پشت میکروفون می باشد نزدیک ترین دوربین که در سالن جلسات نصب شده است به سمت جایگاه فرد سخنگو هدایت می شود و عملیات برداشت تصویر را آغاز می کند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *