خانه » آموزش » ابزار مهمی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید

ابزار مهمی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید

ابزار مهمی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید

ابزار مهمی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید

دیجیتال مارکتینگ حوزه بسیار گسترده‌ای است و روزبه‌روز، ابزارهای زیادی به دنیا معرفی می‌شوند که می‌توانند داده‌های بدست آمده از مشتریان را سازمان‌دهی کنند و از آنها برای رشد کسب‌وکارها استفاده نمایند. یکی از مهمترین نرم‌افزارهایی که استفاده از آن مزایای بسیار زیادی را برای کسب‌وکارها به همراه دارد، نرم افزار تیکتینگ است. این نرم‌افزار می‌تواند درخواست‌های مشتریان را سازمان‌دهد کند و شرایط مناسبی را برای مشتریان به وجود بیاورد. نرم افزار crm نیز نرم‌افزار دیگری است که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند، رفتار مشتری را از زمانی که وارد کسب‌وکار می‌شود، تا زمانی که خارج می‌گردد، رصد کنند. تهیه کاتالوگ دیجیتال برای کسب‌وکارهایی که دارای محصول و کالا هستند، مسئله دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد.

نرم افزار تیکتینگ

نرم افزار تیکتینگ ابزاری است که برای پیگیری درخواست‌های مشتریان نصب می‌شود. به طور مثال، تصور کنید شما در زمینه فروش کامپیوتر فعال هستید و مشتریان پس از خرید، سوالات یا درخواست‌هایی دارند. آنها می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت تیکت برای شما ارسال نمایند. تیکت‌ها باعث می‌شود کارها با سرعت بیشتری انجام شود و تاریخچه آن برای همیشه در شرکت باقی می‌ماند.

مزایای استفاده از نرم افزار تیکتینگ

مزایای استفاده از نرم‌ افزار تیکتینگ بسیار زیاد است و همین امر باعث شده است که استفاده از آن مد نظر قرار گیرد. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • این نرم‌افزار به سازمان‌دهی درخواست‌های مشتریان کمک می‌کند.

  • این نرم‌افزار باعث می‌شود که کارها به صورت مرتب پیگیری شوند.

  • با استفاده از نرم افزار تیکتینگ، سوابق مشتری همیشه موجود است و در صورت طرح دعوی، اسناد معتبر و قابل ارائه‌ای وجود دارد.

  • وجود این نرم‌افزار به شکل‌گیری روابط معنادار با مشتریان کمک می‌کند و رضایت آنها را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

  • داده‌های موجود در این نرم‌افزار برای تامین نیازهای مشتریان ضروری هستند و باعث کارآمدتر شدن استراتژی‌های کاری می‌شوند.

ابزار مهمی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید

آیا تمامی کسب‌وکارها به این نرم‌افزار نیاز دارند؟

نرم افزار تیکتینگ معمولا برای کسب‌وکارهایی مفید است که خدمات خاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در پی ارائه این خدمات، ممکن است درخواست‌های دیگری به وجود بیاید. به طور مثال، اگر شما در کار فروش پنل‌های اس‌مسی فعال هستید، می‌توانید از نصب نرم افزار تیکتینگ به نتایج قابل قبولی برسید. زیرا مشتریان می‌توانند سوالات خود را در مورد نحوه راه‌اندازی، نصب یا موارد دیگر را به صورت تیکت ارسال کنند و شما می‌توانند بر اساس اولویت به آنها پاسخ دهید و رضایت مشتریان را به میزان زیادی افزایش دهید.

نرم افزار crm

یکی دیگر از نرم‌افزارهایی که هر کسب و کاری برای رشد خود به آن نیاز دارد، نرم افزار crmاست. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند داده‌های بدست آمده از مشتریان را، از زمانی که وارد کسب‌وکار شما می‌شوند، تا زمانی که خارج می‌کردند، به شیوه منسجم ثبت کنید و سپس، باگ‌های خود را که باعث می‌شوند مشتریان از خرید منصرف شوند و از سازمان شما خارج گردند، شناسایی نمایید. بهتر است بدانید نرم افزار crmمی‌تواند کمپین‌های بازاریابی را هدفمند کند و مشکلات سیستم را به صورت کامل از بین ببرد. کسب‌وکارهایی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، موفق‌تر از کسانی هستند که از آن استفاده نمی‌کنند.

کاتالوگ دیجیتال

در کنار ابزاری که در بالا به آنها اشاره کردیم، باید به معرفی ابزار دیگری به نام کاتالوگ دیجیتال بپردازیم. وجود کاتالوگ باعث می‌شود که مشتریان اطلاعات دقیق‌تری از کسب‌وکار شما داشته باشند و همین امر می‌تواند اعتماد مشتریان را به همراه داشته باشد. اعتماد مشتریان منجر به برندسازی می‌شود و این مسئله می‌تواند نام شما را به یک نام شناخته‌شده در بازار تبدیل نماید. بهتر است بدانید هر کسب‌وکاری که دارای کالا است یا خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می‌دهد، بهتر است برای طراحی این کاتالوگ اقدام نماید تا بتواند در مسیر رشد قرار گیرد.

ابزار مهمی که باید در دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرید

برای دریافت نرم افزار تیکتینگ به کجا مراجعه کنیم؟

ابزارهای مهمی وجود دارند که هر یک به رشد دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کنند و سبب می‌شوند شما مشتریان خود را افزایش دهید و نیازهای آنها را به خوبی مدیریت نمایید. نرم افزار تیکتینگ، نرم افزار crmو اجرای کاتالوگ دیجیتال از جمله اموری هستند که هر کسب‌وکاری برای پیشرفت به آن نیاز دارد و باید انجام آنها را مد نظر قرار دهد. برای دریافت هر یک از این خدمات، باید به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد مراجعه نمایید.

ایران سایت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و کار خود را از سال 1379 آغاز کرد. این شرکت تا به حال توانسته است به راه‌اندازی کسب‌وکارهای زیادی کمک کند و آنها را در معرض رشد قرار داده است. ایران سایت به کیفیت کارهای خود بسیار پایبند است و شما می‌توانید بدون نگرانی کارهای خود را به این شرکت بسپارید. متخصصان سئو در این شرکت بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و کسب‌وکار شما را قدم به قدم به موفقیت نزدیک می‌نمایند. اگر به دنبال موفقیت در بازار پررقابت اینترنتی هستید، بهتر است هم‌اکنون با ایران سایت تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *