خانه » دسته‌بندی نشده » چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

نایلون حبابدار یا محافظ حبابدار یک ماده پلاستیکی شفاف قابل انعطاف است که دارای حباب هایی در سطح خود است و برای بسته بندی وسایل شکننده و ارسال کالا استفاده می‌شود. نیمکره های پر از هوا و بیرون زدگی منظم حباب ها باعث ایجاد یک لایه بالشتی محافظ، برای حفاظت از محصول شده است. در کاربرد دیگری، از این محصول برای پر کردن فضای خالی بین بسته ها استفاده می‌شود تا از حرکت و به هم خوردن محصولات با یکدیگر جلوگیری شود و محصول در جای خود فیکس شود.

 

انواع محافظ های حبابدار

محافظ‌های حبابدار در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات را می‌توان، در اشکال مختلف تولید کرد.
اندازه حباب‌ها، بسته به اندازه جسم بسته بندی شده و سطح محافظت مورد نیاز از محصول، در اندازه های مختلف در دسترس هستند. در بسته‌بندی محصولات می‌توان از چند لایه از محافظ استفاده کرد که از هر گونه شوک و لرزشی محصول را محافظت کند.در حالی که استفاده از یک لایه، تنها می‌تواند به عنوان یک لایه محافظ سطح استفاده شود. فرایند بارگیری، تخلیه و حمل و نقل ضرورت بسته بندی مناسب کالاها را بالا می برد. هر یک از این مراحل می‌تواند باعث صدمه زدن به کالاهای ارسالی شوند که خسارت جبران ناپذیری را برای صاحبان کالا به همراه خواهد داشت.
شکل حبابها امروز تغییر کرده است و با توجه به نیاز حبابهای با اشکال مختلف طراحی و تولید می شوند.

چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

موارد استفاده از نایلونهای حبابدار

در حال حاضر نایلون حبابدار در بسیاری از صنایع برای بسته بندی کالاها استفاده می‌شود
با افزایش کاربری از پلاستیک حبابدار، از این محصولات در تولید پاکتهای پستی هم استفاده شده است.

چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

نایلون حبابدار نه تنها برای محافظت از وسایل مناسب است، بلکه عایق حرارتی خوبی نیز هست. مولوکولهای هوای محبوس شده در نایلونهای حبابدار، فضای کافی برای جابه جایی ندارند. این عامل باعث می شود که در برابر تغییرات دما مقاومت کند و انتقال انرژی را دشوار کند. از آنجا که نایلون های حبابدار چیزی بیش از حباب های هوا است که در پلاستیک پیچیده شده است، این محصول را به یک گزینه محبوب برای عایق بندی نیز تبدیل کرده است.به دلیل، سبکی و خاصیت عایق حرارتی که این محصولات دارند از انها برای پوشاندن گیاهان، گرم نگه داشتن حیوانات و حتی در موارد اضطراری و حوادث به عنوان عایق برای گرم نگه داشتن مصدومان استفاده می شود.

چرا باید از نایلون حبابدار در بسته بندی استفاده کنیم؟

فواید استفاده از پلاستیک حبابدار

استفاده از بسته بندی حباب دار برای محافظت از وسایل فواید زیادی شامل موارد زیر دارد :

  • راحتی در استفاده
  • مقاومت و دوام
  • وزن سبک
  • خواص عایق بندی خوب
  • تغییر شکل آسان و قابلیت تبدیل شدن به شکل مورد نیاز
  • امکان بازبینی و بررسی محصول به دلیل شفافیت
  • قابلیت بازیافت

کارایی فوق العاده پلاستیک حباب دار به طور حتم آن را به محصولی بی رقیب در صنایع بسته بندی تبدیل کرده است که به عنوان یک ضربه گیر و عایق باعث حفاظت از محصولات شما خواهد شد. با توجه به جنس پلاستیکی این محصول، می توان از آن برای دفعات متعدد استفاده کرد.

نایلون حبابدار از کجا تهیه کنیم

با توجه به استفاده‌‌های گسترده‌ای که از این محصولات می‌شود بسیاری از افراد فعال در صنایع مختلف تولیدی و بسته بندی به دنبال بهترین قیمت این محصولات در بازار هستند.

خوشبختانه قیمت پلاستیک حباب دار در داخل کشور چندان بالا نیست. از سوی دیگر در مقایسه با مزایایی که برای بسته بندی کالا با آن وجود دارد هزینه ای که برای خرید نایلون حبابدار پرداخت شود ناچیز است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زودپک، مجموعه متنوعی از انواع پلاستیک حبابدار را مشاهده و بررسی نمائید و با توجه به نیاز خود بر اساس طول و عرض مناسب، بهترین محصول را خریداری کنید. ما در سامانه فروش اینترنتی محصولات بسته بندی سعی کرده‌ایم طیف گسترده‌‌ای از انواع نایلون حبابدار را در کنار سایر ملزومات مورد نیاز برای بسته بندی را گرد آوری و در دسترس قرار دهیم.
شما می‌توانید بسته به نیازی که دارید از تعداد پایین تا تیراژ بالا را از فروشگاه اینترنتی زودپک خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *