خانه » دسته‌بندی نشده » با اشنایدر الکتریک و محصولات آن بیشتر آشنا شوید

با اشنایدر الکتریک و محصولات آن بیشتر آشنا شوید

 نمایندگی اشنایدر با ارائه‎‌ی انواع محصولات این برند توانسته بخشی از نیاز بازار  به محصولات الکتریکی را در طی این سال‎‌ها تأمین کند  و از ایجاد مشکلات مختلفی که ممکن بود در صورت عدم دسترسی محصولات الکتریکی به وجود بیاید جلوگیری به عمل آورد. نمایندگی اشنایدر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و توانسته محصولات اصل و باکیفیت این کارخانه را در اختیار افراد مختلف قرار دهد. گسترش این برند در سراسر جهان و پذیرش نمایندگی آن نتیجه و نشان دهنده‌‎ی اعتماد مصرف‌کنندگان به این برند نام آشنای بوده است.

با اشنایدر الکتریک و محصولات آن بیشتر آشنا شوید

اشنایدر الکتریک یک برند فرانسوی و کمپانی بسیار فعال در زمینه‌‎ی تولید و ارائه‎‌ی محصولات الکتریکی و الکترونیکی بوده که در سال 1836 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت نخستین بار توسط برادران اشنایدر افتتاح و در زمینه‌ی ساخت فلزات و کشتی سازی تمرکز داشت اما به مرور این شرکت فعالیت خود را به تولید لوازم و تجهیزات الکتریکی تغییر و گسترش داد به طوری که امروزه شاهد تأسیس شرکت‎ اشنایدر در سراسر دنیا هستیم.

Schneider Electric فرانسه

دفتر اصلی این برند در شهر ملزمون فرانسه واقع شده که در تولید محصولات الکتریکی و توزیع انتقال انرژی فعالیت می‌نماید. همچنین این دفتر در راستای اهداف بلند مدت خود اقدام به تأسیس نمایندگی‎‌های مختلف در سراسر جهان و قاره‎‌های مختلف نموده است. یکی از نکات مثبتی که در خصوص نمایندگی اشنایدر وجود دارد این است که این شرکت‎‌ها محصولاتی مطابق با انرژی‎‌ خورشیدی چون فانوس‎‌های خورشیدی یا لامپ‎‌هایی که به واسطه‌‎ی انرژی خورشیدی کار می‌کنند را تولید نموده تا در مناطقی که به سایر سوخت‎‌ها دسترسی وجود ندارد بتوانند از این محصولات  استفاده کرده و نیاز‎‌های خود را رفع نمانید و برای کوچک‎‌ترین مسائل چون روشنایی و تأمین برق … دچار دردسر نباشند.

از محصولات فرانسوی استفاده کنیم یا چینی؟

یکی از تردیدهایی که در هنگام خرید اجناس Shneider مطرح می‌شود این است که محصولات کدام کشور از اعتبار و کیفیت بهتری برخوردار است؟ به طورکلی می‌توان گفت که در صورتی که جدای از قیمت به دنبال محصولی با کیفیت هستید بهتر است برند فرانسوی آن را تهیه کنید اما در صورتی که تمایل دارید حتماً محصولات ارزان قیمتی را خریداری نمایید برند چینی گزینه‎‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. اما بهتر است در هر خریدی کیفیت را بر قیمت ترجیح بدهید تا متحمل ضرر مالی نشوید.

از کجا متوجه شویم محصولاتی که توسط نمایندگی اشنایدر ارائه می‌شود دارای اصالت است؟

یک اصلی که در تولید محصولات مختلف وجود دارد استفاده از برچسب‎‌های هولوگرامی می‌‎باشد. در حقیقت برندهای مختلف با به کار بردن این برچسب به مشتریان خود از اصالت و کیفیت کالا خبر می‌دهند. خوشبختانه در تولید محصولات Shneider نیز از این برچسب‎‌های سه بعدی استفاده می‌شود که مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند آن را از مراکز معتبر و نمایندگی اشنایدر الکتریک تهیه فرمایند.

با اشنایدر الکتریک و محصولات آن بیشتر آشنا شوید

اهمیت وجود نمایندگی Shneider

مسئله‌‎ای که همیشه در واردات محصولات مختلف وجود دارد بحث قاچاق و ورود اجناس تقلبی به کشور و در نتیجه خریداری و استفاده آن توسط مردم می‌‎باشد که این مسئله علاوه بر لطمه‎‌های مالی که به کشور وارد می‌کند گاه حتی ممکن است منجر به بروز اتفاقات ناگوار نیز بشود چرا که این محصولات عمدتاً با برق سروکار داشته و پایین بودن کیفیت و تقلبی بودن آن می‌تواند منجر به برق گرفتگی، ترکیدن لوازم برقی خانگی و دیگر اتفاقات تلخ بشود. بنابراین همیشه توجه اصل بودن محصولاتی که با برق در ارتباط هستند و نقش محافظتی لوازم خانگی ما را ایفا می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌‎باشد. وجود نمایندگی اشنایدر به عنوان یک واسطه‎‌‎‌ای میان دفتر اصلی این برند و خریداران کمک می‌کند تا اجناس اصل و با کیفیت به دست مصرف‌کنندگان رسیده و از پیش آمد اتفاقات مختلف جلوگیری شود. همچنین این نمایندگی‌‎ها می‌توانند زمینه‎‌ی اشتغال‌زایی و کسب درآمد در داخل کشور را ایجاد نمایند.

محصولات شرکت Shneider

محصولات این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات الکتریکی را شامل می‌شود به طوری که محصولات تولید شده توسط Shneider را می‌توان در دسته‎‌های متفاوتی نظیر کسب و کار‎‌های مسکونی، سیستم کنترل و اتوماسیون ساختمان‎‌ها، تجهیزات ولتاژ پایین، انرژی‎‌هایی نظیر انرژی خورشیدی و ذخیره کننده انرژی، خنک کننده ورک، اتوماسیون صنعتی و همچنین کنترل، تقسیم‌بندی نمود.

معرفی و محصول از محصولات Shneider و کاربردهایی که دارند

شناخت محصولات نمایندگی اشنایدر و آشنایی با نحوه‎‌ی کارکرد این محصولات می‌تواند در راستای تصمیم‌گیری اساسی و درست در خصوص انتخاب محصولات و خریدی مطمئن و کاربردی تأثیرگذار باشد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که در خرید این محصولات در وهله‎‌ی اول می‌‎بایست هدف خود را از علت خرید محصول و انتظاراتی که از آن دارید مشخص نمایید تا نتیجه‌‎ای موفقیت آمیز را در این خرید به دست آورید.

  • استارت استوپ دوبل پلاستیکی؛ این وسیله‎‌ با ایجاد عملکرد ساده‎‌ی سوییچی به جهت کنترل پروسه سیستم عملیاتی و یا دستگاه به کار خواهد رفت. در این وسیله یک شستی در حالت استارت همزمان می‌تواند برای سایر مدارها به حالت استپ باشد. همچنین ممکن است دو یا چند شستی استارت یا استپ روی یک محور قرار گرفته باشد که در این حالت تنها با یک فشار بر روی یک شستی چند فرمان به کنتاکتور داده خواهد شد. به طور کلی این استارت استوپ از عملکرد فوق‌العاده‌‎ای برخودار است چرا که از 7 میلیون پاسکال فشار، در دمایی برابر 55 درجه‎‌ی سانتی گراد و مقاومت در برابر واشر فشار بالا برخوردار می‎‌باشد که این موضوع سبب شده تا این قطعه از بهترین محصولات نمایندگی اشنایدر محسوب شود.

با اشنایدر الکتریک و محصولات آن بیشتر آشنا شوید

  • کلید اتوماتیک هوایی؛ این کلیدها به طورکلی دو وظیفه‎‌ی سوییچینگ و حفظت از مدار را برعهده خواهند داشت. یعنی در واقع کلیدهای هوایی علاوه بر توانایی قطع و وصل خط توانایی محافظت از شبکه را بر عهده داشته و از ژنراتور شبکه در برابر عوامل مختلفی چون ایجاد اتصال کوتاه، کاهش ولتاژ، کاهش و یا بر عکس افزایش بیش از اندازه فرکانس، افزایش حرارت تجهیزات در مقابل عبور جریان بار و… محافظت به عمل می‌‎آورد. توجه کنید که قطع و وصل نمودن کلید هوایی معمولاً به واسطه‎‌ی فنر شارژ شده است که این فنر می‌تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک و توسط یک موتور شارژ شود.

در صورت تمایل به خرید و تهیه‌‎ی محصولات الکتریکی از نمایندگی اشنایدر می‌توانید به سایت صنعت روز یکی برترین نمایندگی‎‌ها در این زمینه مراجعه نمایید. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسانی حرفه‌‎ای در حوزه‎‌ی تأمین قطعات مختلف، طراحی و ارائه‎‌ی محصولات اور جینال و اصل این برند و نیز مشاوره و فروش در این زمینه تلاش دارد تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. جهت ارتباط با سایت صنعت روز به آدرس sanatrooz.com مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *