خانه » دسته‌بندی نشده » مبل مدولار، تفاوت میز ناهاری خوری ها فروشگاه iranmiz.com

مبل مدولار، تفاوت میز ناهاری خوری ها فروشگاه iranmiz.com

مبل مدولار، تفاوت میز ناهاری خوری ها فروشگاه iranmiz.com

مبل مدولار یا همان مبل راحتی ال شکل ایران میز است یکی از دوست داشتنی ترین مبل های راحتی می باشد که البته در سبک های دیگر نیز طراحی شده است و دیگر تنها به دسته مبل راحتی محدود نمی باشد. مبل ال شکل می تواند برای استفاده روزمره و استراحت کردن بسیار عالی باشد. برای تی وی روم نیز اگر به دنبال یک مبل مفید هستید مبل ال شکل می تواند بهترین انتخاب باشد تا تمام اعضای خانواده را برای تماشای تلویزیون در کنار یکدیگر جمع نماید.

میز ناهار خوری  ایران میز چوبی یا مدرن اغلب از متریال چوب ساخته می شووند زیرا زیبا هستند و می توان ساده تر با دکوراسیون خانه آن را هماهنگ کرد. البته باید دقت داشت که حتما از جنس چوب باید زیرا بسیاری از مواقع از چوب های مصنوعی ساخته می شوند. چوب مصنوعی قیمت کمتری دارد در مقابل دوام و استحکام کمتری نیز دارد و نمی توان برای استفاده های طولانی مدت بر روی آن حساب نمود. اما چوب طبیعی می تواند بهترین و مستحکم ترین و زیباترین گزینه باشد.

مبل مدولار، تفاوت میز ناهاری خوری ها فروشگاه iranmiz.com

مبل مدولار

کاناپه یا مبل منطقه ای یا مدولار که بسیاری از ما آن را به عنوان مبل ال شکل نیز می شناسیم. این مبل در واقع از قرار دادن چند تکه مبل در کنار یکدیگر تشکیل می شود. برای استراحت کردن و همچنین افرادی که میهمانان بسیاری دارند می تواند بهترین نوع مبل باشد. هم می تواند اتاق نشیمن شما را زیبا نماید و هم اینکه فضای چندانی را اشغال نمی کند. خصوصا برای افرادی که خانه هایی کوچک دارند می تواند ایده ای عالی باشد.

زیرا مبل مولار با توجه به فضای کمی که اشغال می کند بیشتر فضا را برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. این سبک مبل هم برای دکوراسیون های مدرن و فانتزی کاربرد دارد و هم برای کلاسیک زیرا در اشکال و سبک های مختلفی طراحی شده است.

تناسب مبل مدولار

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی ایران میز iranmiz.com : برای اینکه تناسب مدل مبلمان ال شکل رعایت شود باید در انتخاب سبک و رنگ کلی مبل ها دقت بسیاری نمایید. ابتدا مشخص نمایید که مبل را برای چه منظوری می خواهید اینکه برای دورهمی های خانودگی از آن استفاده نمایید و یا اینکه تنها برای اینکه بخواهید یک گوشه از خانه را با آن پر نمایید. همچنین این مدل مبل برای تی وی روم نیز می تواند ایده خوبی باشد زیرا به سادگی می تواند در جلوی تلویزیون قرار داد هم بر روی آن دراز کشید و هم فضایی صمیمی را ایجاد نمود.

چیدمان مبل مدولار

برای چیدمان مبل ال نیاز است که فضایی داشته باشید که در کنج دیوار باشد در این شکل می توانید به بهترین حالت ممکن چیدمان را انجام دهید. البته می توانید در قمست میانه خانه نیز این مبل را قرار داد. اما دقت نمایید که هیچ گاه مبل را به پنجره نچسبانید. اگر فضای بزرگی دارد می توانید قطعات مبل را از هم جدا کنید و با فاصله آن را بچینید تا دکوراسیونی زیباتر داشته باشید.

مبل مدولار، تفاوت میز ناهاری خوری ها فروشگاه iranmiz.com

میز چوبی یا MDF

میزها با متریال بسیار مختلفی در بازار وجود دارند. اما نوع چوبی پرطرفدارتر است که انواع مختلفی نیز دارد هر چند که ما همه آن ها را به نام میز چوبی می شناسیم اما در واقع از چوب خالص نیستند زیرا بسیاری از آن ها  MDF یا HDF  هستند. در قسمت مرکزی میز از نئوپان و یا چوب مصنوعی استفاده می شود که بر روی آن روکش زده شده است. روکش ها معمولا از جنس چوبی هستند به این صورت می تواند باعث فریب مشتری شود تا فکر کند میز کامل چوبی است. یکی از مزیت های استفاده از این سبک این است که دارای تنوع بسیار بیشتری می باشد.

اما وزن این نوع مصنوعات چوبی بیشتر از چوب طبیعی می باشد. اما در مقابل محصولاتی که  با چوب طبیعی تولید می شوند قیمتی2 برابر محصولات تولید شده با چوب مصنوعی را دارند. باید در نظر داشت که از میز ناهار خوری استفاده های بسیاری می شود پس بهتر است نوع چوب آن را خوب انتخاب نمایید تا دوام بیشتری داشته باشد. در این صورت قیمت بالایی که برای آن پرداخت می کنید به داشتن میزی خوب می ارزد.

دوام میزها

دوام میزها در طولانی مدت مشخص می شود و اهمیت بسیاری دارد زیرا به صورت روزانه از میز ناهار خوری استفاده می کنیم. از این رو بهتر است از چوب هایی خوب مانند ماهگون، گردو، بلوط و یا افرا در ساخت میز استفاده شده باشد. هر چند که قیمت بالا داشته باشند باز هم از دوام و استحکام آن مطمئن خواهید بود.

رنگ های مد روز زیبا هستند اما بهتر است انتخاب نشوند زیرا خیلی سریع از حالت ترند بودن خارج می شوند و مجبور می شوید که رنگ آن را تغییر دهید. پس بهتر است رنگ هایی خنثی مانند سفید، مشکی، قهوه ای و خاکستری را انتخاب نمایید تا بتوانید چندین سال از آن استفاده نمایید. این رنگ ها را به راحتی می توان با سایر لوازم منزل نیز ست نمود و دکوراسیون را تکمیل نمود تا میز ناهار خوری جدا افتاده از بقیه لوازم نباشد.

برای مشاهده تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی ایران میز مانند تخت خواب های دو نفره چوبی یا فلزی می توانید به آدرس فروشگاه iranmiz.com مراجعه کنید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *