خانه » آموزش » تلویزیون سونی 55A8H

تلویزیون سونی 55A8H

تلویزیون سونی 55A8H

تلویزیون سونی مدل 55A8H محصول 2020 برند سونی می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش 55 اینچ دارد و برای محیط‌ها و سالن‌های متوسط و کوچک گزینه مناسبی است. تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55A8H از کیفیت تصویر و صدای بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این تلویزیون امکانات و قابلیتهای بسیار ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون 2020 سونی مدل 55A8H از صفحه نمایش اولد برخوردار است و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. این کیفیت تصویر تراکم پیکسلی بسیار بالایی دارد و می‌تواند تمامی تصاویر و محتواها را با جزئیات بسیار فراوان بر روی صفحه نمایش 55 اینچ تلویزیون ارائه دهد. سونی تلویزیون 55A8H را به تکنولوژی‌ها و فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای مجهز نموده است. این فناوری‌ها باعث شده است که تلویزیون بتواند به معنای واقعی زندگی مدرن و هوشمندی را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون OLED سونی مدل 55A8H از پردازشگر 4K X-Reality PRO پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تمامی پیکسل‌های تصاویر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. همچنین یکی از فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون سونی 55A8H فناوری TRILUMINOS می‌باشد. به طور کلی تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55A8H می‌تواند تصاویر و محتواها را بسیار واقعی و زنده بر روی صفحه نمایش تلویزیون برای شما ارائه دهد. اگر قصد خرید تلویزیون سونی 55A8H را دارید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو این محصول را با قیمتی بسیار استثنایی خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر  و قيمت تلويزيون دبي كوچولو با ما همراه باشید.

تلویزیون سونی 55A8H

کیفیت تصویر تلویزیون 2020 سونی 55A8H

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55A8H یکی از بهترین تلویزیون‌های فورکا سونی در سال 2020 محسوب می‌شود. تلویزیون هوشمند سونی 55A8H از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. این کیفیت تصویر تراکم پیکسلی بسیار بالایی دارد و می‌تواند لحظات بسیار شاد و زیبایی را برای شما فراهم کند. تلویزیون 4K سونی 55A8H از زاویه دید بسیار گسترده‌ای برخوردار است و اگر شما تصاویر را از زوایای غیر مستقیم نیز مشاهده کنید کیفیت اولیه تصاویر را دریافت می‌کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سونی 55A8H فناوری X-Motion Clarity می‌باشد. با وجود این فناوری تلویزیون سونی 55A8H می‌تواند صحنه‌های سریع و اکشن را به صورت بسیار روان و صاف بر روی صفحه نمایش 55 اینچ نشان دهد. تلویزیون هوشمند سونی 55A8H از فناوری‌های تصویری مختلفی برخوردار است و با وجود فناوری Pixel Contrast Booster می‌تواند از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها پشتیبانی کرده و تصاویر را با کنتراست بالا تولید کند. همچنین فناوری 4K X-Reality PRO رزولوشن تصاویر را افزایش می‌دهد و شما هیچگونه نویز تصویری دریافت نمی‌کنید. یکی از قابلیت‌ها و فناوری‌های تلویزیون سونی 55A8H قابلیت HDR می‌باشد. این تلویزیون هوشمند بوده و از فرمت‌های Dolby Vision، HDR10 و HLG نیز پشتیبانی می‌کند. وجود فناوری TRILUMINOS باعث شده است تا کاربران بتوانند رنگین کمانی از رنگ‌ها را بر روی صفحه نمایش 55 اینچ تلویزیون دریافت نمایند. سونی تلویزیون 55A8H را به فناوری Live Colour نیز مجهز نموده است و با وجود این فناوری رنگها به صورت واقعی و طبیعی ارائه می‌شود. این تلویزیون تصاویر را با جزئیات بسیار فراوان بر روی صفحه نمایش 55 اینچ برای شما ارائه می‌دهد.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون سونی 55A8H

تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55A8H در سال 2020 توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون از برنامه CalMAN پشتیبانی می‌کند باید گفت که این برنامه یکی از برنامه‌های حرفه و پیشرفته در زمینه کالیبره کردن تلویزیون شناخته شده است. شما می‌توانید با استفاده از برنامه CalMAN به راحتی تلویزیون هوشمند سونی 55A8H را کالیبره کنید. یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون 2020 سونی 55A8H حالت Netflix می‌باشد. شما با خرید تلویزیون سونی 55A8H به راحتی به محتوای شبکه Netflix دسترسی داشته و می‌توانید آنها را با کیفیت بسیار بالا دریافت نمایید حتی ریموت کنترل این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که شما با فشار دادن یک دکمه  به راحتی به محتواهای این شبکه دسترسی دارید. تلویزیون سونی 55A8H یکی از محصولات هوشمند برند سونی در سال 2020 است و از نسخه 9 سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل باعث شده است و برنامه‌ها به صورت روان تر و سبک تر در اختیار کاربران قرار بگیرد. تلویزیون اسمارت سونی 55A8H از دستورات صوتی شما نیز تبعیت کرده و مجهز به دستیار صوتی الکسا می‌باشد.در کنار قیمت مشابه قيمت تلويزيون ال جي دبي كوچولو این محصول دسترسی شما را به بیش از 5 هزار برنامه اندرویدی فراهم نموده است.

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند سونی 55A8H

 تلویزیون سونی 55A8H مجهز به سیستم صوتی +Acoustic Surface Audio می‌باشد. تلویزیون OLED سونی 55A8H یکی از محصولات 2020 برند سونی است که امکانات و قابلیت‌های صوتی بسیار زیادی دارد. در ادامه برخی از قابلیت‌های صوتی این محصول را برای شما شرح می‌دهیم. سیستم صوتی تلویزیون 55A8H از نوع +Acoustic Surface Audio می‌باشد. این سیستم صوتی تنها در تلویزیون‌های گران قیمت سونی مورد استفاده قرار گرفته است. سونی تلویزیون 55A8H را به فناوری‌های Dolby Atmos، Dolby Audio، DTS Digital Surround و S-Force Front Surround مجهز نموده است. با وجود هر کدام از این فناوری‌ها صدا به صورت فراگیر در سراسر محیط پخش می‌شود و شما تمامی جزئیات صدا را دریافت می‌کنید. هنگام مشاهده تصاویر و صحنه‌ها صدا به گونه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که احساس می‌کنید دقیقا از همان جایی که تولید می‌شود صدا پخش شده است. صدای پخش شده از تلویزیون کاملا با تصاویر و صحنه‌ها هماهنگ می‌باشد. این تلویزیون به طور کلی از 30 وات توان خروجی برخوردار است و با وجود فناوری Clear Phase تمامی فرکانس‌های صدا را تقویت کرده و هیچگونه نویز صوتی ندارد.

تلویزیون سونی 55A8H

طراحی تلویزیون 2020 سونی 55A8H

تلویزیون فورکا سونی 55A8H طراحی بسیار عالی و ویژه‌ای دارد. این تلویزیون در سال 2020 به بازار عرضه شده است و بسیار شیک و زیبا طراحی گردیده است. سونی همواره به طراحی محصولاتش توجه ویژه‌ای دارد و وجود صفحه نمایش اولد باعث شده است که این تلویزیون بسیار باریک و مدرن دیده شود. شما می‌توانید در صورت خرید تلویزیون سونی 55A8H  با قیمت مناسب مثل قيمت تلويزيون سامسونگ دبي كوچولو این محصول را به راحتی به دیوار نیز متصل کنید. پایه‌های دیواری تلویزیون یا براکت باعث شده است که با نصب تلویزیون به دیوار شما از فضای گسترده‌ای برخوردار شوید. حاشیه‌های اطراف تلویزیون کاملا باریک است و تمرکز شما بر روی صفحه نمایش می‌باشد. قاب پشتی این تلویزیون پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دارد و پایه‌ها به گونه ای طراحی شده است که به عنوان هدایت کننده کابل‌ها نیز استفاده می‌شود.

تلویزیون سونی 55A8H

نتیجه گیری

تلویزیون OLED سونی مدل 55A8H مجهز به کیفیت تصویر 4K می‌باشد. این تلویزیون صفحه نمایش 55 اینچ دارد و در سال 2020 توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی 55A8H از نسخه 9 سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون صفحه نمایش اولد دارد و از فناوری‌های صوتی و تصویری مختلفی برخوردار است. اگر قصد خرید تلویزیون 55 اینچ سونی 55A8H را دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو از قیمت و مشخصات کلی این تلویزیون با خبر شوید. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *