خانه » آموزش » جدیدترین بیوگرافی میثم ابراهیمی به همراه بررسی آثار این خواننده

جدیدترین بیوگرافی میثم ابراهیمی به همراه بررسی آثار این خواننده

موسیقی پاپ ایران، در سال‌های اخیر شاهد حضور و درخشش خواننده‌های خوب در این عرصه بوده که هرکدام با ارائه موسیقی و سبک خودشان، جای خاصی را در میان هوادارانشان باز کرده‌اند. در این میان میثم ابراهیمی خواننده با استعداد و خوش‌ذوق، در مدت زمانی کوتاه توانست با آهنگ‌های لطیف و دوست‌داشتنی خود، جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به موسیقی پاپ برای خودش به‌دست آورد. با ما همراه باشید تا بیشتر با میثم ابراهیمی و فعالیت‌های هنری او آشنا شوید.

 

تولد و تحصیل

میثم ابراهیمی متولد هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در تهران است. او فرزند آخر یک خانواده پنج نفره است و یک خواهر و برادر بزرگتر از خود دارد. ابراهیمی فوق دیپلم رشته موسیقی داشته و مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت فرهنگی کسب کرده و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت در دانشگاه علوم تحقیقات تهران تحصیل کرده است.  میثم ابراهیمی از همان دوران نوجوانی به خوانندگی علاقه داشت. او در دوران کودکی قرائت قرآن را آغاز کرد و سپس در هیات‌های عزاداری نوحه می‌خواند. به گفته خودش، مشوقان او در این زمینه آقایان حاج آقا سید علوی و سید موسی حسینی کاشانی بوده‌اند.

 

زندگی هنری میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی به‌تدریج و در کنار تحصیل، آواز خواندن را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و با آهنگسازان به‌نام در دنیای موسیقی ایران کار کرد. صدای ابراهیمی برای اولین بار و به‌طور رسمی در سال ۱۳۸۶ با خواندن تیتراژ سریال دردسرهای عظیم از شبکه سه، به گوش مردم رسید. تیتراژ این سریال ترانه‌ی “چشمامو بستم” تا مدتها روی آنتن تلویزیون بود و طرفداران زیادی نیز پیدا کرد. بعد از آن میثم، به خواندن تیتراژ سریال ادامه داد تا بیشتر صدای خودش را به مردم معرفی کند. تیتراژهای برنامه ” خانه فیروزه‌ای” در سال ۱۳۸۷ از شبکه سه سیما، برنامه “امروز هنوز تموم نشده” از شبکه اول سیما،  سریال “سربه راه “که در نوروز سال ۱۳۹۴ روی آنتن رفت و تیتراژ برنامه “خانه مهر ” که از شبکه جهانی جام جم پخش شد، از جمله کارهای موفق میثم ابراهیمی در جعبه جادویی بوده است. او در دوران فعالیت خود با آهنگسازان موفقی همچون محمدرضا چراغعلی و سیروان خسروی همکاری کرده است.

 

آلبوم‌های موسیقی میثم ابراهیمی

از میثم ابراهیمی تا کنون ۳ آلبوم و چندین تک آهنگ منتشر شده است. ابراهیمی اولین آلبوم خود را با نام “نبض” در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد. بلافاصله بعد از این آلبوم، وی خبر از انتشار دومین آلبوم خود با نام ” تگرگ” داد. میثم در این آلبوم که در سال ۱۳۹۳ منتشر کرده با افراد مشهور دنیای موسیقی مانند مازیار فلاحی، علیرضا طلیسچی، پازل بند، محمد علیزاده، مهرزاد امیرخانی و آرش پاکزاد همکاری کرده و یک قطعه مشترک نیز با مازیار فلاحی در این آلبوم دارد. آخرین آلبوم میثم ابراهیمی با نام “تیک” در سال ۱۳۹۵ منتشر شد. در میان تک آهنگ‌های ابراهیمی تعدادی از آن‌ها شهرت بیشتری دارند. از این میان می‌توان به آهنگ‌های ” شکوه جاودان”، “کسی رو ندارم”، “چرا دستات سرده”،” شهر باران”، “جون و دلم”، “همین امروز”، ” توهم”، “چی داری توچشات”،”خونه فیروزه‌ای” و “نوازش” اشاره کرد. ابراهیمی تا کنون کنسرت‌های زیادی را در شهرهای مختلف برگزار کرده که تمامی آن‌ها با استقبال خوبی از سوی طرفدارانش روبرو شده است. او در سال ۱۳۹۹ و در زمانی که به‌دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، تمامی کنسرت‌ها تعطیل شده بودند، با عرضه تک آهنگ‌های جذاب در صفحه اینستاگرامش، مخاطبان خود را تنها نگذاشت. قطعات ” معلومه کجایی”، “دیگه نیستم”، “کی مثه منه”، “جامون عوض” و “قلاب” از جمله کارهای موفق او در این سال بودند. در روزهای پایانی قرن، میثم ابراهیمی با دو تک آهنگ عاشقانه “کوچه سرد” و “با خیالت شبا بیدار” در صفحه اینستاگرامش، مورد توجه فالوئرهایش قرار گرفت.

 

زندگی شخصی

با اینکه خبرها و شایعه‌های زیادی در مورد میثم ابراهیمی و همسرش منتشر شده اما او کماکان مجرد است. او معتقد است که با صبوری و تلاش توانسته در کار خودش موفق باشد. ابراهیمی یک تجربه بازیگری نیز در کارنامه خود دارد. او در فیلم “حس خوب زندگی” ساخته فرناز امینی، در نقش خودش بازی و خوانندگی کرده است. او بر خلاف بسیاری از خوانندگان، تنها در حوزه خواندن فعالیت دارد و خودش را درگیر آهنگسازی نکرده است. ابراهیمی در دوران کاری خود، در کنار کارهای غمگین و عاشقانه، آهنگ‌های شاد و پرانرژی نیز دارد که در کنسرت‌هایش، حس و حال خوبی به‌وجود می‌آورد. او را باید یکی از خوانندگان موفق این روزهای بازار موسیقی پاپ ایران دانست.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *