خانه » آموزش » محبوب ترین بازی های اندرویدی خارجی 2021

محبوب ترین بازی های اندرویدی خارجی 2021

محبوب ترین بازی های اندرویدی

محبوب ترین بازی های اندرویدی خارجی 2021

با شروع قرنطینه خانگی و افزایش مدت زمان اوقات فراغت، افراد زیادی رو به بازی‌های موبایل آوردند، خیلی‌ها هم که تا به الان هیچ بازی ای روی گوشی‌شان نداشتند، طی این مدت بازی‌هایی نصب کردند و حتی به سطح حرفه‌ای هم رسیدند.

در همین مدت بازی‌های زیادی رونمایی شد و یا بازی‌هایی که چندین سال از تولید آن‌ها می‌گذشت، ارتقا پیدا کردند و طرفداران آن‌ها بیشتر شد.

تنوع ژانر بازی‌ها باعث شده است که افراد با هر سلیقه و مقدار زمان فراغتی بتوانند بازی مورد علاقه خود را پیدا کنند و از بازی کردن هنگام بیکاری لذت ببرند. دسته‌بندی بازی های‌ اندروید در وبسایت های اندرویدکده، گوگل پلی، Apkmirror و ایران اپ شامل اکشن، تفننی، استراتژی، برد گیم، موسیقی، مسابقه‌ای، شبیه‌سازی، ماجرا‌جویی، معمایی، کلمات، پازل و آموزشی می‌شود.

در ادامه 3 بازی اندروید محبوب و بهترین بازی‌های هر ژانر را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی 3 بازی محبوب اندروید در سال 2021

این بازی‌ها در سال‌های پیش هم جزو بازی‌های محبوب کامپیوتری محسوب می‌شدند و طرفداران زیادی داشتند اما نسخه موبایلی آن‌ها چندان در ایران جا نیافتاده بود، تا این که در دوران خانه‌نشینی، مردم بازی با گوشی موبایل را به بازی کامپیوتری ترجیح دادند تا هم دسترسی راحت‌تری داشته باشند و هم نیاز به خرید سیستم برای بازی نباشد.

از طرفی اکثر موبایل‌ها بسیار پیشرفته شده‌اند و بازی‌های سنگین را نیز پشتیبانی می‌کنند، پس بهترین زمان برای رفتن به سوی بازی‌های موبایل دقیقا همین سال 2021 می باشد.

  1. پابجی (pubg) امتیاز 4.2 گوگل پلی بیش از صد میلیون دانلود           حدود 1.5 گیگ

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS یا همان پابجی اولین بار در فوریه 2018 برای موبایل رونمایی شد اما طرفداران زیادی پیدا نکرد و نسبت به نسخه کامپیوتری آن طراحی و کیفیت خوبی نداشت اما پس از انتشار نسخه‌های آپدیت شده و با شیوع کرونا و خانه‌نشینی افراد، نام این بازی بر زبان همه افتاد. مهمترین ویژگی آن که باعث محبوبیتش شد این بود که امکان آن وجود داشت که در تیم‌های 2 تا 4 نفره با دوستان خود بازی کنید و هم‌زمان بتوانید با یکدیگر صحبت کنید.

داستان بازی به این شکل است که شما با یک هواپیما به جزیره‌ای برده می‌شوید که 99 نفر دیگر نیز به طور آنلاین آن‌جا هستند، شما باید سعی کنید با جمع‌آوری اسلحه و تجهیزات زنده بمانید و نفر اول شوید. نقشه‌های متنوع و هیجان‌انگیزی در بازی وجود دارد که هر کدام امکانات خاصی دارد.

  1. کال آف دیوتی موبایل امتیاز 4.5 در گوگل پلی بیش از 100 میلیون دانلود         88 مگ حجم اولیه

احتمالا تا به حال کال آف دیوتی بازی کرده‌اید یا حداقل اسم آن را شنید‌ه‌اید، این بازی اولین بار سال 2003 منتشر شد و در زمان خودش جزو بهترین بازی‌های اکشن کامپیوتری و بعدها پلی استیشن محسوب می‌شد. نسخه موبایل این بازی در سال 2019 منتشر شد، اوایل طرفداران زیادی نداشت اما بازهم به همان دلیل قبلی یعنی قرنطینه خانگی افراد زیادی به نسخه موبایل این بازی روی آوردند، بیشترین بازی ‌کننده‌های آن نیز کسانی بودند که اولین بار بود کال آف دیوتی بازی می‌کردند.

در بازی کال آف دیوتی اندروید شما در نقش یکی از کارکترها وارد جنگ می‌شوید و باید افراد تیم دشمن را بکشید، می‌توانید با دوستان خود تیم شده وارد بازی شوید و یا  حالت بتل رویال آن که مانند پابجی است، بازی کنید. نقشه‌ها، کاراکترها و اسلحه‌های متنوع بازی باعث شده که این بازی در میان مشابهان خود متمایز باشد.

  1. ماینکرافت امتیاز 4.5 در گوگل پلی     بیش از ده میلیون دانلود     حجم متفاوت بر روی دستگاه‌های مختلف

در نوامبر 2011 اولین نسخه بازی ماینکرافت منتشر شد و در میان نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرد و پس از آپدیت افراد در همه سنین عاشق این بازی شدند. گرافیک و داستان متفاوت بازی برای خیلی‌ها جذاب بود. در اکتبر همان سال نیز نسخه اندروید بازی منتشر شد.

داستان این بازی به این شکل است که شما در تلاشید که منابعی برای ساخت‌وساز و دفاع از خود پیدا کنید و به دشمنان حمله کنید.

اسپین آف‌هایی نیز از روی نسخه اصلی بازی ساخته شده مثل Minecraft: Story Mode، Minecraft Classic، Minecraft Earth،        Minecraft Dungeons که همان جذابیت ماینکرافت را دارد.

معرفی 10 بازی پرطرفدار در ژانرهای مختلف

علاوه بر 3 بازی معرفی‌شده بازی‌های ساده‌تری نیز در ژانرهای مختلف پرطرفدار هستند که در لیست زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • ژانر ماجراجویی:
    • Cube Escape: The Cave: امتیاز 4.7 برای وارد شدن به هر اتاق و غاز باید معمای آن را حل کنید.
    • Dentures and Demons: امتیاز 4.8 باید مانند یک کاراگاه به دنبال سرنخ‌ها برای حل پرونده‌ها بگردید.
  • پازل:
    • Tiny Room Stories: Town Mystery: امتیاز 4.6 وارد شهری می‌شوید که به طور عجیبی خالی از سکنه است، سرنخ‌ها را دنبال کنید تا بفهمید چه اتفاقی در این‌جا افتاده‌است.
    • ∞ Infinity Loop: امتیاز 4.6 بازی آموزشی برای تقویت حافظه و دقت.
  • اکشن:
    • Among Us: امتیاز 4.3 تسک‌های‌تان در سفینه فضایی را انجام دهید و با مشورت دیگران به دنبال بازیکن نفوذی بگردید و آن را بازی خارج کنید، اگر خودتان نفوذی هستید دیگران را بکشید بدون این که بقیه متوجه شوند.
    • Alto’s Odyssey: امتیاز 4.5 در شهر خالی و بزرگ سفر کنید و به دنبال رمز و رازهای آن بگردید.
  • شبیه‌سازی:
    • Penguin Isle: امتیاز 4.6 جزیره پنگوئن‌ را بسازید، آن را گسترش دهید و با آوردن پنگوئن‌های جدید باعث پیشرفت جزیره شوید.
    • TAP!DIG!MY MUSEUM!: امتیاز 4.6 همه جا را اکتشاف کنید، فسیل‌ها را از زیر خاک بیرون آورید و موزه اختصاصی خود را بسازید.
  • ورزشی:
    • Fishing life: امتیاز 4.4 در کنار خانه و یا روی قایق خود ماهی‌گیری کنید و از آرامش بازی لذت ببرید.
    • Score! Hero: امتیاز 4.2 یک بازی فوتبالی متفاوت که در 800 مرحله مهارت مختلف را تمرین می‌کنید، گل می‌زنید و به مرحله بعد می‌روید.

منبع: دانلود بازی های اندرویدی ایران اپ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *