خانه » آموزش » کلینیک زیبایی با ویکی درمان

کلینیک زیبایی با ویکی درمان

کلینیک زیبایی با ویکی درمان

هیچ کس دلش نمی خواهد بدنش را عمل کند؛ اما استثنا همیشه وجود دارد. گاهی به دلایلی سطح رضایت افراد از بدن خودشان پایین می آید و دچار کمبود اعتماد به نفس می شوند. تجربه پزشکان زیبایی اینگونه نشان میدهد که با انجام یک سری خدمات زیبایی به شرطی که واقع بینانه و معقول باشد تا حد مطلوبی اعتماد به نفس به افراد باز می گردد.

خوشبختانه با روش های نوینی که به وجود آمده است، می توان زیبایی را تا حد مطلوبی به بدن افراد بازگرداند. تعدادی از این خدمات زیبایی که در کلینیک ها ارائه می شود عبارتند از: لیفت سینه با نخ ، لیفت ابرو بدون جراحی و لیزر صورت. این موارد روش هایی کم تهاجمی هستند و انجام آن ها خطرات کمتری دارد.

در این مقاله قصد داریم مختصر توضیحی در مورد هر کدام از این خدمات بدهیم.

ویکی درمان

لیفت سینه با نخ درمان افتادگی سینه

داشتن اندام ایده آل وسینه‌ های خوش فرم جزئی از مواردی در بدن یک خانم است که اکثر آنها به آن توجه زیادی می کنند. در برخی از خانمها سینه ها به دلیل بالا رفتن سن و یا شیردهی حالت افتاده و آویزان پیدا کرده است. دلیل دیگری که موجب افتادگی سینه ها می شود سایز بزرگ سینه بعضی از افراد است و به علت سنگینی، سینه ها حالت افتاده پیدا کرده است.

یکی از روش های خوش فرم شدن سینه ها لیفت سینه با نخ است. لیفت سینه با نخ، نسبت به سایرروش ها غیرتهاجمی تر است. لیفت سینه با نخ با استفاده بی حسی موضعی انجام میگیرد و بعد از جراحی عوارض خاصی ایجاد نمی شود.

لیفت سینه با نخ روشی است که می تواند زیبایی را به بدن خانم ها بازگرداند. البته می دانیم که آثار بالا رفتن سن تنها در اندام ها اتفاق نمی افتد و در صورت هم نمایان می شود. در ادامه یکی از روش های جوانسازی پوست به نام لیفت ابرو بدون جراحی را توضیح مختصری می دهیم.

لیفت ابرو بدون جراحی چگونه انجام میشود؟

لیفت ابرو بدون جراحی روشی است که باعث می شود صورت جوانتر و بازتر شود. افزایش سن و کند شدن تولید کلاژن، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید باعث می شود پوست صورت شما دچار آسیب شود و ابروها حالت افتاده پیدا کنند.

لیفت ابرو بدون جراحی یکی از روش هایی است که می توان با کمک آن این مشکل را حل کرد. لیفت ابرو با نخ، لیفت ابرو با استفاده از لیزر، لیفت ابرو به روش هایفوتراپی و غیره. این مواردی است که برای لیفت ابرو بدون جراحی در کلینیک های زیبایی انجام می شود.

ابرو در چهره نقش خیلی مهمی ایفا می کند. صورتی با ابروهای افتاده حس پیری و ناراحتی به چهره میدهد. با روش لیفت ابرو بدون جراحی می توانید به راحتی و بدون درد و خونریزی شادابی را به چهره بازگرداند.

لیزر صورت برای از بین بردن موهای زائد

وجود موهای زائد در پوست برای خیلی از افراد ناخوشایند است و به پوست صورت حالتی کدر می دهد. برای از بین بردن موهای زائد و داشتن پوستی صاف و یک دست، در کنار مراقبت‌ های پوستی می توان از لیزر صورت استفاده کرد.

بهترین کاندیدای لیزر صورت رنگ پوستی روشن با موهای تیره است. زیرا نور لیزر جذب موهایی با رنگ تیره میشوند و می تواند فولیکول موهای تیره به نسبت موهای بور یا کرکی را با زمان کمتری از بین ببرد. با توجه به عوامل مختلفی مانند: رنگ موها، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان، تعداد جلسات لیزر صورت مشخص میشود.

لیزر صورت خانم ها برای نواحی زیر انجام می شود

  • لیزر لب بالایی
  • لیزر خط ریش
  • لیزر پیشانی
  • لیزر چانه
  • لیزر گردن

لیزر صورت آقایان برای نواحی زیر انجام می شود :

  • خط گردن (انگار که ریش اصطلاح شده است)
  • تمامی ریش
  • پشت گردن

کلینیک زیبایی

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی داشتیم چند نمونه از خدمات زیبایی که غیر تهاجمی هستند را به طور مختصر توضیح دهیم. توصیه ما به شما این است برای افزایش اعتماد به نفس ابتدا سبک زندگی خود را تغییر دهید. ورزش کنید، غذای سالم بخورید، بهداشت خواب خود را رعایت کنید، آب بنوشید. در کنار این موارد می توانید با مشورت با یک پزشک ماهر و دلسوز اقدام به انجام خدمات زیبایی کنید.

برای انجام هر کدام از این خدمات حتما به کلینیک های معتبر و تحت نظارت یک پزشک مراجعه کنید. قبل از هر گونه اقدامی اطلاعات خود را نسبت به خدماتی که می خواهید دریافت کنید بالا ببرید. علاوه بر اطلاعات کافی، واقع بین و منطقی باشید و با اعتماد به نظر پزشک متخصص، اقدام کنید.

ما در ویکی درمان https://wikidarman.com سعی بر آگاهی شما داریم، میتوانید با بازدید صفحات مختلف سایت اطلاعات خود را به روز کرده و با آگاهی به دنبال روش های مختلف جراحی بگردید و روش مناسب را با توجه به شرایط بدنی و توصیه و مشاوره پزشک انتخاب کنید. سئو سایت توسط شرکت سئو اینجا (https://seoinja.com) می باشد.

سایت زیبایی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *