خانه » آموزش » آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود

آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود

پی ام آپلود

اگر از کاربران اینترنت هستید، حتماً تا کنون نام آپلود به گوشتان خورده است. آپلود فایل های مختلف در اینترنت یکی از مسائل رایج روزانه است که با استفاده از آن می توانید فایل های خود را با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار دهید. به خصوص افرادی که در حوزه های مختلف وب فعالیت دارند باید از سایت هایی که در زمینه آپلود فایل خدماتی ارائه می کنند، استفاده کنند.

یکی از رایج ترین سایت هایی که در سراسر دنیا وجود دارند، سایت های آپلود عکس هستند. در ایران هم تعداد زیادی از سایت ها در این زمینه فعالیت می کنند و به کاربران اجازه آپلود عکس در سایت خود را می دهند. به چنین سایت هایی اصطلاحاً آپلود سنتر گفته می شود؛ به عبارت ساده تر، جایی که در آن آپلود عکس و سایر فایل ها انجام می شود.

پی ام آپلود یکی از سرویس دهنده های آپلود عکس و فایل های دیگر است که امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد! در این مقاله می خواهیم به بررسی آپلود عکس و مزایای استفاده از سرویس پی ام آپلود برای آپلود تصاویر بپردازیم.

آپلود عکس چیست؟

تصاویر یکی از فایل های بسیار پر استفاده در میان کاربران است که گاهی اوقات نیاز دارند تا آن را با هم به اشتراک بگذارند. معمولاً این کار به کمک شبکه های ارتباطی نظیر تلگرام و واتس اپ انجام می شود اما اگر نیاز به اشتراک گذاری مستقیم در اینترنت داشته باشید، باید به کمک آپلود عکس این کار را انجام دهید.

از طرفی، باید دقت کنید که تصاویر شما از سیستم بر روی اینترنت قرار می گیرند و اگر فایل شما شخصی یا محرمانه است، باید حتماً از یک آپلود سنتر معتبر و مطمئن استفاده کنید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید. معمولاً با بررسی قوانین و حریم خصوصی آپلود سنترها می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید!

اگر نگران قرارگیری تصاویر شخصی خود بر روی سرور های آپلود سنترها هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پی ام آپلود است. حریم خصوصی پی ام آپلود به شما کمک می کند تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید آپلود عکس و سایر فایل های خود را انجام دهید.

در پی ام آپلود برای تصاویر نیازی به عضویت در سایت نخواهید داشت و خوشبختانه محدودیت خاصی برای آپلود عکس وجود ندارد. بنابراین اگر می خواهید تصاویر خود را در اینترنت آپلود کنید، کافی است ادامه این مطلب را بخوانید تا با مزایا و آموزش استفاده از پی ام آپلود آشنا شوید.

چه زمان باید از آپلود عکس استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می آید، این است که چه زمانی به آپلود عکس نیاز داریم! در واقع آپلود عکس در اینترنت کاربردهای زیادی دارد اما برخی از این دلیل ها مهم ترین دلایلی هستند که باید از آپلود سنترها برای آپلود عکس استفاده کنید. 3 مورد از مهم ترین دلایلی و زمان هایی که باید از آپلود عکس استفاده کنید، عبارتند از:

  • انتشار عکس روی وبلاگ

بسیاری از شما در گذشته یا حتی الان وبلاگ داشته اید! حتماً می دانید که یکی از مهم ترین محدودیت هایی که وبلاگ برای شما قائل شده است، این است که نمی توانید تصاویر خود را بر روی آن آپلود کنید. در این صورت اگر تصاویر موردنظر شما بر روی سایت های دیگر باشند، لینک آن تصویر را کپی می کنید و روی وبلاگ خود نمایش می دهید.

مهم ترین مشکلی که این روش دارد، این است اگر سایت موردنظر، تصاویر شما را از روی سرور خود حذف کند، تصاویر برای همیشه از بین می رود و دیگر نمی توانید آن را بر روی سایت خود نمایش دهید. در حالی که اگر از یک آپلودسنتر معتبر نظیر پی ام آپلود برای آپلود عکس استفاده کنید،

به راحتی می توانید آن تصاویر را برای همیشه در سایت خود نمایش دهید؛ البته باید به قوانین آن سایت دقت کنید! زیرا گاهی اوقات محدودیت زمانی برای نگه داری تصاویر آپلود شده وجود دارد.

  • اشتراک گذاری تصاویر با دوستان در تالار گفتمان

اگر اهل تالارهای گفتمان هستید، حتماً می دانید که در آن تاپیک های مختلفی ایجاد می شود و کاربران در مورد مشکلات یا موضوعات مختلف بحث می کنند.

یکی از مواردی که در تالارهای گفتمان به آن نیاز دارید، استفاده از تصاویر است! برای استفاده از تصاویر تالارهای گفتمان به شما اجازه آپلود عکس نمی دهند و برای این کار، باید از آپلود سنتر های مختلف استفاده کنید. اگر قصد نمایش تصاویر در تالار گفتمان را دارید،

پیشنهاد ما به شما آپلود عکس در پی ام آپلود است! تصاویر شما نزد این آپلود سنتر محفوظ می ماند و هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

  • ارائه لینک مستقیم از عکس به کاربران

یکی دیگر از مواردی که کاربران به آن نیاز دارند، دریافت لینک مستقیم در هنگام آپلود عکس است. به عنوان مثال اگر کاربران بخواهند تصاویر را برای دوستان خود ارسال کنند، یا باید عکس را به صورت مستقیم ارسال کنند یا لینک مستقیم ارائه کنند!

برای صرفه جویی در زمان کافی است یک بار عکس موردنظر خود را آپلود کنید، سپس آن را برای هر چند نفر که می خواهید بفرستید. همچنین برای نمایش تصاویر در وبلاگ هم نیاز به لینک مستقیم دارید! شما می توانید با آپلود تصاویر خود در پی ام آپلود به راحتی لینک مستقیم دریافت کنید و از آن برای نمایش تصاویر در وبلاگ استفاده کنید.

حریم خصوصی آپلود عکس در پی ام آپلود چیست؟

کاربران هنگام استفاده از آپلود سنترها نگرانی های خاص خود را دارند که البته برخی از آپلود سنتر ها صفحه حریم خصوصی خوبی ندارند! همین مسئله باعث می شود تا نگرانی کاربران در مورد استفاده از آن سایت دو چندان شود.

در حالی که ما در پی ام آپلود حریم خصوصی دقیقی را برای کاربران رعایت کرده ایم و آن ها را به صورت کامل ذکر کرده ایم.  3 مورد از مهم ترین مواردی که در صفحه حریم خصوصی پی ام آپلود وجود دارد، عبارتند از:

  1. اطلاعات شما هنگام ثبت نام در سایت ذخیره می شود!

اولین چیزی که حق کاربران است اما بسیاری از آپلود سنترها آن را اطلاع رسانی نمی کنند، این است که اطلاعات شخصی شما در سایت ذخیره می شود! این دقیقاً همان مسئله ای که است که بسیاری از آپلود سنترها به دلایل مختلف اطلاع رسانی نمی کنند و بعداً از آن سوء استفاده می کنند.

در واقع هنگامی که شما در سایت پی ام آپلود برای بهره مندی از خدمات بیشتر عضو می شوید، اطلاعات شما در این سایت ذخیره می شود. اطلاعاتی که از شما دریافت می شود شامل نام کاربری و ایمیل است. البته جای نگرانی نیست و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

  1. آی پی بدون نام ذخیره می شود!

یکی دیگر از نگرانی های کاربران ذخیره شدن آی پی است! سیستم اکثر آپلود سنترها به گونه ای طراحی شده است که در آن آی پی شما ذخیره می شود و بدون این کار، امکان آپلود تصاویر وجود ندارد.

دلیل این مسئله هم این است که گاهی اوقات کاربران به صفحه قوانین پی ام آپلود توجه نمی کنند و هنگام آپلود، دست به آپلود عکس هایی می زنند که بر خلاف قوانین است و برای پی ام آپلود مشکل ساز می شود. در این صورت پی ام آپلود حق دارد از آی پی شما برای بررسی مشکل استفاده کند!

با این وجود اگر به قوانین پی ام آپلود دقت کنید، هیچ گونه مشکل یا نگرانی برای شما به وجود نخواهد آمد.

  1. اطلاعات شما محفوظ است و هیچ گاه پخش نمی شود!

یکی دیگر از نگرانی هایی که کاربران زیادی دارند و البته با توجه به سابقه بسیاری از آپلود سنتر ها در مورد آن حق دارند، این است که اطلاعات آن ها در اینترنت پخش شود یا در اختیار ارگان های مختلف قرار بگیرد.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که اطلاعات شما برای همیشه در نزد ما محفوظ است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین اگر به این دلیل که اطلاعات شما در اختیار افراد دیگر قرار بگیرد، از خدمات پی ام آپلود استفاده نمی کنید، ما این اطمینان را می دهیم که خیالتان راحت باشد و به راحتی از سایت پی ام آپلود استفاده کنید.

از آپلود چه عکس هایی خودداری کنیم؟

برای آن که بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی تصاویر خود را در پی ام آپلود، آپلود کنید ابتدا باید برخی قوانین را رعایت کنید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید! این قوانین عبارتند از:

  • عضویت در سایت برای آپلود تصاویر خانوادگی و پاک کردن آن در زمان دلخواه
  • آپلود تصاویری که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی هستند
  • فایل ها برای همیشه روی سایت باقی می مانند؛ پس اگر نیاز به حذف آن ها دارید، ابتدا در سایت عضو شوید تا همیشه به حذف آن دسترسی داشته باشید.

همچنین آپلود فایل های زیر در این سایت ممنوع است:

  • فایل مغاير با شئونات اخلاقی و ملی و قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • فایل دارای کپی رايت که حقوق نشر آن توسط مولف محفوظ است
  • فایل توهين آميز به مقامات سياسی و اقليت های قومی و مذهبی
  • فایل مخرب یا مخل ارائه سرویس مطلوب سایت
  • فایل هایی که برای اشتراک گذاری غیر قانونی و یا دانلود به صورت ناخواسته بر روی دستگاه کاربران استفاده می شوند

با رعایت این قوانین هیچ گونه مشکلی برای استفاده از خدمات پی ام آپلود وجود ندارد و به راحتی می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید.

آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود

اگر قصد استفاده از سایت های آپلود سانتر برای آپلود عکس در اینترنت را دارید و می خواهید از سایت پی ام آپلود استفاده کنید، در این بخش همراه ما باشید تا شما را با آموزش آپلود تصاویر و سایر فایل ها در این سایت آشنا کنیم. برای آپلود تصویر در سایت، ابتدا سایت پی ام آپلود را باز کنید تا صفحه اصلی به شما نمایش داده شود. در این بخش یک باکس آپلود در اختیار شما است:

آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود

آموزش آپلود عکس در پی ام آپلود

در این بخش می توانید با انتخاب گزینه انتخاب فایل، عکس موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه شروع آپلود کلیک کنید تا فایل شما بر روی سرورهای این سایت قرار بگیرد. همچنین پیشنهاد می کنیم ابتدا صفحه پسوندهای مجاز فایل را چک کنید تا فرمت موردنظر شما در آن قرار داشته باشد! اگر قرار نداشت، فایل خود را ZIP و سپس اقدام به آپلود کنید.

آپلود فایل زیپ در پی ام آپلود

آپلود فایل زیپ در پی ام آپلود

پس از آپلود، شما صفحه ای مانند صفحه بالا مشاهده می کنید که در آن لینک های مربوط به تصاویر قرار دارد:

  • لینک مستقیم: در این قسمت لینک مستقیم مربوط به آپلود عکس شما قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید.
  • دکمه دانلود برای سایت و وبلاگ: در این بخش کد مربوط به نمایش عکس برای استفاده در سایت و وبلاگ وجود دارد.
  • لینک صفحه دانلود: در این بخش لینک صفحه دانلود وجود دارد که می توانید با وارد شدن، آن را دانلود کنید.
  • ارسال این عکس یا فایل به: در این بخش هم آیکن های مربوط به اشتراک گذاری و ارسال به شبکه های اجتماعی وجود دارد که با یک کلیک، می توانید آن را برای دوستان خود انتشار دهید یا ارسال کنید.

با استفاده از امکاناتی که در بالا ارائه شده است، به راحتی می توانید تصاویر را در بخش های مختلفی استفاده کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی آپلود عکس در سایت پی ام آپلود پرداختیم. اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

 

منبع

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *