خانه » آموزش » آموزش تولید محتوا با موبایل و آموزش ایندیزاین در گرافیستار

آموزش تولید محتوا با موبایل و آموزش ایندیزاین در گرافیستار

آموزش تولید محتوا

تولید محتوای موبایلی چیست ؟

برای تولید محتوا می توان از هر ابزاری استفاده کرد ، اما یکی از، آسان ترین و در دسترس ترین آنها همین موبایل های هوشمندی هست، که هر کدام ما  از آن برای بقراری ارتباط استفاده می کنیم. تلفن های همراه هوشمند می توانند، با کمک تجهیزات و نرم افزار های ارزان و ساده ای که هر کابری قادر به یادگیری و به کار گیری آن است . به ما در تولید یک محتوای جذاب و مفید در جهت اهداف ما، چه در تجارت و برند سازی شرکت و کمپانی هایمان و چه در کسب کار ما کمک کنند. وهمچنین ابزار مناسبی  برای معرفی ما و برند سازی شخصی ما در محیط مجازی و دیگر محیط های اجتماعی بشمار می آیند . تولید محتوا با گوشی های همراه می تواند ، از یک خبر ، مقاله ، عکس ، فایل صوتی و فایل تصویری باشد.

تولید آموزش‌ صوتی با موبایل

شما می‌توانید آموز‌ش‌های صوتی تولید کنید. البته آموزش‌های صوتی برای هر حوزه‌ای مناسب نیست. فقط مواردی را می‌توان به‌صورت صوتی آموزش داد که نیازی به تصویر نداشته باشد. مثلا درباره بهبود فردی، مدیریت زمان، برنامه‌ریزی کنکور و … شاید بتوانید آموزش‌هایی صوتی تولید کنید. برای این‌کار کافی است از موبایل خود به‌عنوان دستگاه صدابرداری استفاده کنید. اغلب موبایل‌ها به صورت پیش‌فرض اپلیکیشن‌هایی دارند که می‌توانید صدا را ضبط کنید. البته یک راه حرفه‌ای‌تر وجود دارد که از میکروفنی استفاده کنید که به موبایل متصل کرده‌اید. در ادامه روش کار را توضیح خواهم داد.

در حقیقت آموزش تولید محتوا با موبایل بیشتر به درد شبکه های اجتماعی و فعالان این حوزه می خورد. به این صورت که شما هر چه حساب‌ های بیشتری در این شبکه ها داشته باشید، می توانید تبلیغات تان را بهتر و موثرتر معرفی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید یا خدمات مورد نظر را ارائه کنید. موبایل اهمیت بالایی در جامعه امروزه دارد. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که از تاثیر و نفوذ شبکه های اجتماعی بی‌ خبر باشد.

آموزش تولید محتوا با موبایل و آموزش ایندیزاین در گرافیستار

دوره آموزش تولید محتوا با موبایل

از آنجایی که تولید محتوا با گوشی بسیار مورد استقبال افراد و کسب و کارها قرار گرفته است. همچنین در عصر حاضر هر کسی که گوشی هوشمند دارد می‌تواند برای کسب و کار خود محتوا تولید کند و با همه گیری شبکه‌های اجتماعی و نیاز به اشتراک‌گذاری محتوای خوب، یک مهارتی که افراد به آن نیاز دارند، یادگیری تولید محتوا با گوشی است. ما هم در آکادمی گرافیستار برای رفع نیاز مخاطبان در این زمینه پکیجی را فراهم کردیم که شامل آموزش بهترین برنامه‌های مورد نیاز برای تولید محتوا با موبایل می‌باشد.

ایندیزاین چیست؟

ایندیزاین یک نرم افزار انتشاراتی برای دسکتاپ است که برای ساختن آگهی ها، بروشورها، مجله ها، روزنامه ها و کتاب ها استفاده می شود. پروژه هایی که با استفاده از ایندیزاین می توانند هم به صورت دیجیتال و هم به شکل چاپ شده منتشر شوند. این نرم افزار توسط طراحان گرافیک، هنرمندان، ناشران و متخصصان بازاریابی استفاده می شود. این نرم افزار توسط adobe ساخته شده است و هم به صورت جداگانه و هم به عنوان بخشی از adobe creative cloud در بازار موجود است.

کاربرد نرم افزار ایندیزاین

از ایندیزاین برای طراحی روشور، صفحات مجلات، روزنامه ها، پوستر، کارت ویزیت، کارت پستال، استیکر، کمیک و انواع دیگر اسناد و رسانه های چاپی استفاده می شود. طراحان گرافیک حرفه ای که در زمینه انتشارات یا تبلیغات فعالیت می کنند از این نرم افزار استفاده می نمایند. هنگام طراحی می توان از ایندیزاین در کنار سایر نرم افزارهای گرافیکی شرکت ادوبی استفاده نمود یا از آن به تنهایی استفاده کرد. معمولاً طراحی های گرافیکی و تصاویر را نمی توان به طور حرفه ای در داخل ایندیزاین ساخت بلکه می توان آن ها را در سایر نرم افزارها ساخت و به ایندیزاین منتقل نمود تا در کنار متون و تیترها به کار برده شوند.

آموزش تولید محتوا با موبایل و آموزش ایندیزاین در گرافیستار

آموزش ایندیزاین را در گرافیستار بیاموزیم

با آموزش ایندیزاین شما میتونین هزینه های طراحی و مارکتینگ خودتون رو کاهش بدین. همچنین شما توانایی ساخت فایلهای interactive و جذاب رو برای مخاطبین خودتون پیدا میکنین. نرم افزار ایندیزاین ( indesign ) قابلیتهای دیگری از جمله صفحه آرایی، کادر بندی و ستون بندی، صفحه آرایی و … را دارد که این ابزار را به یکی از قویترین و کاملترین نرم افزارها و جزء ملزومات کار طراحان گرافیک و ویراستاران تبدیل کرده است.

شما با یادگیری این دوره آموزش ایندیزاین 2020 در آکادمی گرافیستار www.Graphi-star.com می‌توانید به تسلط قابل قبولی در نرم‌افزار ایندیزاین برسید. صد البته که این دوره فقط به شما نرم‌افزار را یاد می‌دهد و شما نمی‌توانید با یادگیری این نرم‌افزار خود را یک صفحه‌آرا قلمداد کنید. اما به مهم‌ترین ابزاری که در این حوزه به کار می‌رود تجهیز می‌شود.

نرم‌افزاری که به‌جرات می‌توان گفت تمامی کتب، مجلات، روزنامه‌ها و نشریات معتبر ایران و جهان در آن صفحه‌بندی می‌شوند. لازم به ذکر است که شما در ایندیزاین می‌توانید الباقی آثار گرافیکی مانند پوستر، جلد، لوگو و … را نیز طراحی کنید. هرچند که طراحی این آثار در فتوشاپ و ایلوستریتور و کورل‌دراو امری ساده‌تر است.

اهداف ما از آموزش پروژه محور ایندیزاین

هدف ما از ارائه این دوره‌ی آموزش ایندیزاین، آشنایی و یادگیری کامل هنرجویان با طراحی و صفحه­آرایی به صورت اصولی، مسلط شدن هنرجویان به ابزار­ها و تمامی بخش­های نرم افزار این دیزاین است، به طوری که پس از اتمام این دوره بتوانند به صورت کاملاً حرفه­ای انواع طراحی­ها را با این نرم افزار قدرتمند انجام دهند و به راحتی وارد بازارکار شوند. فراموش نکنید که آموزش indesign مکمل سایر دوره‌های آموزشی دیگر است.

روتوش تصویر چیست؟!

روتوش تصویر فرآیندی است که در آن قسمتهایی از تصویر که درجه کیفیت وامتیاز تصویر را پایین آورده‌‌اند حذف می‌شوند. برخلاف تصور اکثر افراد روتوش تنها متلعق به چهره نیست! روتوش شامل اصلاح تمام اجزای تصویر می‌شود. در فرآیند روتوش ممکن است یک جعبه آسیب دیده را ترمیم کنیم یا ممکن است بخواهیم سطحی را صاف و تمیز کنیم! اما در مورد رتوش چهره موارد بیشتری را باید برای برطرف نمودن عیوب تصویر بررسی کنیم.

روتوش عکس در فتوشاپ را یاد بگیرید

در بعضی مواقع ممکن است که عکسی که توسط عکای گرفته می شود بسیار واضح و شارپ باشد. در این نوع از عکس ها ممکن است حتی کوچک ترین مشکلی که بر روی صورت شما وجود دارد، مشخص شود. در عکسی که بسیار واضح است، ممکن است معایبی وجود داشته باشد که با چشم دیده نشوند و به وسیله ی آموزش روتوش عکس در فتوشاپ می توانید این مسئله را برطرف نمایید.

در آموزش روتوش با فتوشاپ قصد داریم به شما یاد بدهیم که چگونه عکسی را که دارای چین و چروک و خطوط بسیار زیاد است را ترمیم کنیم. در این روش به سرعت و بسیار آسان می توانید تمام معایب عکس را به راحتی روتوش نمایید. اگر به سمت کانال آبی دقت کنید متوجه می شوید که به خوبی دیده نمی شود.

آموزش تولید محتوا با موبایل و آموزش ایندیزاین در گرافیستار

آموزش روتوش عکس در نرم افزار فتوشاپ

تا به حال به عکس های پرتره دقت کرده اید؟ عکسی که جزئیات چهره سوژه در تصویر به وضوح پیداست. پس تنها با یاد گیری چند نکته برای از بین بردن لکه های پوستی و … می توان عکس های پرتره زیبا تری داشته باشیم. در ادامه می توانید آموزش روتوش پوست صورت در فتوشاپ را بیاموزید.

در این آموزش روتوش پوست صورت در فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به شما یاد خواهیم داد که چگونه پوست را صاف و نرم کنیم،  بدون تار کردن جزئیات مهم مانند چشم فرد،  موها و غیره. در عین حال تلاش می کنیم که بافت پوست را خوب نگه داریم . این کار به روش های مختلف از جمله ابزار spot healing brush انجام می پذیرد. اگر می خواهید با ما همراه شوید، یک عکس پرتره را انتخاب کنید. برای این  آموزش و فهم بهتر عکس زیر انتخاب شده است.

آموزش کامل روتوش عکس در فتوشاپ Photoshop

همه زیبایی را دوست دارند، به همین خاطر عکس هایی که دارای نواقص کمتری است توجه بیشتری را به خود جلب می کند. اگر قصد دارید از یک عکس برای تبلیغات یک محصول، ساخت آلبوم عروسی و غیره استفاده کنید، بهتر است ابتدا نواقصی که در عکس مشاهده می شود را درست کنید. به ویرایش و دستکاری عکس، روتوش گفته می شود. امروز در انزل وب قصد داریم روشهای روتوش عکس و صورت در فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.

آموزش صفر تا صد روتوش در فتوشاپ

پکیج آموزش روتوش عکس در فتوشاپ از صفر تا صد یک دوره آموزش خصوصی و با ارزش برای افرادی که در زمینه عکاسی فعالیت می‌کنند و همچنین آتلیه‌های عکاسی است. که در این دوره صفر تا صد آموزش روتوش به همراه تمامی نکات و تکنیک‌های روتوش آموزش داده می‌شود.

این دوره دارای ۷/۵ ساعت آموزش از مقدماتی تا پیشرفته روتوش عکس به همراه فایل‌های تمرینی که در آموزش آورده‌ایم است. افرادی که می‌خواهند در آتلیه کار کنند و یا پروژه‌های مربوط به عکاسی را انجام دهند دانستن نکات این پکیج حتما لازم است. اگر با فضای فتوشاپ آشنا هستید و با آن کار کرده‌اید تا حدی از ابزارهای رتوش در این برنامه استفاده کرده‌اید یا با آن‌ها آشنا هستید. اما در این دوره آموزش روتوش در فتوشاپ تکنیک‌های فراتر از ابزار پیش شرط فتوشاپ آموزش می‌بینید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *