خانه » آموزش » بهترین شبکه های اجتماعی جایگزین ایرانی

بهترین شبکه های اجتماعی جایگزین ایرانی

بهترین شبکه های اجتماعی جایگزین ایرانی

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا افزایش پیدا کرده است و دیگر مانند گذشته فقط برای ارتباط برقرار کردن بین افراد مورد استفاده قرار نمی گیرد زیرا با گذشت زمان و امکاناتی که این شبکه های اجتماعی در اختیار افراد قرار داد مردم به سمت کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی رفتن و امروزه بسیاری از افراد در حال فعالیت های مختلفی در شبکه های اجتماعی ی باشند که علاوه بر سرگرمی و ارتباط برقرار کردن با دوستان و آشنایان خود به درآمد زایی نیز می پردازند. در ادامه چندتا از معروف ترین شبکه های اجتماعی پر طرفدار در ایران و چهان را به شما معرفی خواهیم کرد که بستر بسیار مناسبی برای درآمدزایی و تبلیغ و معرفی کردن کسب و کارهایتان نیز می باشد.

 

بهترین شبکه های اجتماعی جایگزین ایرانی :

اینستا ایکس و سانیستا و روبیکا ➜ ➜ ➜ ➜ اینستاگرام

ایتا و بله و سروش ➜ ➜ ➜ ➜تلگرام و واتساپ

 

جایگزین شبکه اجتماعی اینستاگرام

جایگزین شبکه اجتماعی اینستاگرام

یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد که افراد زیادی در حال فعالیت در آن می باشند اما خوب میدانیم که به دلایل مختف در ایران این برنامه فیلتر شده است و بسیاری افراد دیگر به سراغ این برنامه نمی روند از همین رو بهترین راه حل استفاده از برنامه های ایرانی مشابه اینستاگرام می باشد که علاوه بر ارائه دادن خدمات مشابه فیلتر نیز نمی باشد و به راحتی میتوانید در این برنامه ها به فعالیت بپردازید در ادامه با بهترین جایگزین های برنامه اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

شبکه اجتماعی روبیکا

یکی از بهترین جایگزین های اینستاگرام روبیکا می باشد که دارای خدمات مشابه مانند: اکسپلور، انتشار پست به صورت تصویر و ویدئو و انشر استوری می باشد. علاوه بر خدمات مشابه دارای ویژگی های اضافه تری نیز می باشد که اینستاگرام از این ویژگی ها برخوردار نیست مانند: قابلیت ساختن کانال و گروه های مختلف، ساختن فروشگاه و….

دانلود روبیکا برای اندروید

 

شبکه اجتماعی اینستا ایکس

یکی دیگر از بهترین جایگزین های اینستاگرام اینستا ایکس می باشد که دارای قابلیت های بسیار مشابه اینستاگرام است و همچنین ویژگی های اضافه تری از قبیل: قابلیت حالت روح یا ناشناس، قابلیت دانلود ویدوئو ها و تصاویر، قابلیت بهره بردن از زبان فارسی، امکان ورد به برنامه با اثر انگشت، قابلیت استفاده از حالت شب و روز در برنامه، قابلیت جلوگبری کردن از پخش خودکار فیلم ها یا استوری ها در برنامه، دارا بودن انواع فونت های زیبا فارسی و..

دانلود اینستا ایکس برای اندروید

 

شبکه اجتماعی سانیستا

یکی دیگر از برنامه های محبوب که به تازگی جایگزین اینستاگرام شده است سانیستا می باشد که در همان زمانی که وارد بازار شد به دلیل امکانات ویژه ای که دارد توانست توجه مخاطب های زیادی را به خود جلب کند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این برنامه میتوانیم به این موارد اشاره کنیم: قابلیت ساخت استوری های حرفه ای، امکان دانلود کردن پست های چندتایی به همراه متن، قابلیت کپی کردن کپشن پست ها، قابلیت کپی کردن کامنت دیگران، قابلیت دانلود عکس ها و ویدیو های یکبار مصرف در دایرکت، بدون باز کردن آنها، قابلیت تنظیم کردن ویس های دیگران در دایرکت و…..

دانلود سانیستا با لینک مستقیم

 

جایگزین شبکه ی اجتماعی تلگرام

جایگزین شبکه ی اجتماعی تلگرام

از دیگر برنامه های پر مخاطب در ایران و جهان تلگرام می باشد که خدمات ویژه ای را به مخاطب های خود می دهد همچنین دارای ربات های ویژه ای می باشد که دسترسی به آهنگ ها و عکس ها و… را برای شما آسان تر خواهد کرد اما این برنامه همانند برنامه اینستاگرام فیلتر می باشد و برای استفاده از آن باید به دنبال جایگزین باشید که در این بخش بهترین جایگزین های تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود تلگرام از گوگل پلی

 

شبکه اجتماعی بله

یکی از بهترین جایگزینه های تلگرام برنامه ایرانی بله می باشد که از سرعت و امکانات خوبی برخوردار است و میتوان در این برنامه تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را برقرار کرد. همچنین بله قابلت ساخت کانال هایی با ظرفیت 2048 نفر را نیز دارا است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این برنامه قابلیت پرداخت های بانکی است که مانند یک همراه بانک کوچک نیز عمل خواهد کرد.

دانلود برنامه بله با لینک مستقیم

 

شبکه اجتماعی ایتا

یکی دیگر از برنامه ی ایرانی که میتواند جایگزین مناسب برای تلگرام باشد شبکه اجتماعی ایتا است که قابلیت هایی چون: رابط کاربری زیبا و ساده، دارا بودن نسخه های ویندوز، دارا بودن سرور های ابری به صورت نامحدود برای به اشتراک گذاشتن محتوا و اطلاعت بین افراد، قایلت ساختن ربات های شخصی سازی شده برای رفع نیاز ها و…. را داراست.

دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم برای اندروید

 

شبکه اجتماعی سروش

آخرین پیام رسانی که قصد معرفی آن را داریم و جز بهترین شبکه های اجتماعی برای جایگزینی تلگرام است برنامه ی سروش است. این برنامه به دلیل ویژگی هایی چون: قابلیت برگزاری انواع مسابقه ها و نظر سنجی ها، قابلیت نظر دادن و یا لایک و کامنت برای پست ها، برخورداری از امنیت بالا، دارا بودن سرور های ابری بدون هیچگونه محدودیت خاصی و… بهترین جایگزین برای تلگرام است.

دانلود سروش برای اندروید و ویندوز

 

جمع بندی

بهترین شبکه های اجتماعی جایگزین ایرانی کدام ها هستند؟ ما در اینجا به شما تمامی جایگزین های اینستاگرام را برای شما گفتیم و میتوانید آنها را انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *