خانه » آموزش » توصیه فنی در خصوص نصب دوربین مداربسته در تهران

توصیه فنی در خصوص نصب دوربین مداربسته در تهران

توصیه فنی در خصوص نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مداربسته در تهران

همانطور که میدانید کلانشهر تهران به واسطه وجود اقشار مختلف که در آن زندگی میکنند، یکی از ن شهرهایی است که در آن جرم و جنایت بسیار رخ می دهد به واسطه وجود پلیس‌های و فداکار در سطح شهر تهران که تمام تلاش خود را برای کاهش جرم و جنایت انجام می‌دهد ولی نیاز به نصب دوربین مداربسته در تهران همیشه إحساس میشود.

شهروندان تهرانی نیز موظف هستند که علاوه بر حفظ دارایی های خود، به پلیس در این زمینه نیز کمک نموده تا بتوانند با استفاده از تجهیزات حفاظتی و نظارتی هم سطح جرم و جنایت را در سطح شهر تهران کاهش دهند هم اینکه بتوانند در صورت رخداد یک واقعه تصویر یک مجرم را در اختیار پلیس قرار داده تا نسبت به شناسایی آنها اقدام شود.

بنا به گزارشات ارسالی بسیاری از دزدی ها در مناطق شهرک غرب ، سعادت آباد ، الهیه ، فرشته ، تجریش ، بازار بزرگ تهران ، پاسداران می باشد. بنابراین در صورتیکه شما ساکن یکی از این مناطق در تهران هستید توصیه می کنیم حتماً برای محل زندگی و یا کسب و کار خود اقدام به نصب دوربین مداربسته توسط بهترین نصاب دوربین مداربسته نمایید .

اولین سوالی که پیش می آید این است که با نصب دوربین مدار بسته آیا تمامی امنیت تضمین میشود؟ آیا میشود دوربین مداربسته از راه دور با نرم افزار دوربین مداربسته دید؟ جواب این سوال به صورت قاطعانه خیر می باشد اگر از متخصص و نصاب دوربین مداربسته حرفه ای استفاده نکنید. دوربین مدار بسته تنها وقایع را ثبت می‌کند و در صورت اینکه شما نیاز داشته باشید می توانید آن ها را به صورت آنلاین مشاهده نموده و یا این که بعدها به بازپخش تصاویر مراجعه نموده و وقایع را مجددا مرور نمایید ، بنابراین لازم است که علاوه بر نصب دوربین مداربسته در تهران از تجهیزات حفاظتی دیگر مانند دزدگیر و سایر تجهیزات امنیتی استفاده نمایید .

نصب دوربین مداربسته در تهران

نحوه انتخاب نصاب دوربین مداربسته

از آنجا که دوربین مدار بسته مانند سایر تجهیزات الکترونیکی یک کار تخصصی می باشد بنابراین لازم است که شما برای نصب دوربین مدار بسته در تهران نصابهای متخصص در این حوزه استفاده نمایید.

دوربین خود انتخاب کنید یکی از سوال هایی است که بسیار مهم است و شما باید بدانید که هر نصاب دوربین مداربسته با قیمت های پایین برای کار شما نه تنها مفید می باشد بلکه در انتها به کار شما آسیب خواهد رساند.

یک نصاب دوربین مداربسته می بایست دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه الکترونیک ، برق ، شبکه کامپیوتری و از همه مهمتر سیستم های حفاظتی و نظارتی را داشته باشد اتحادیه سیستم های حفاظتی و نظارتی در سطح شهر تهران اقدام به صدور کارت های نصاب دوربین مدار بسته نموده اند تمامی مصاحبه ها را موظف گذراندن دوره های تخصصی و همچنین امتحانات ویژه که مشخص شود آنها دارای تجربه و تخصص کافی در این حوزه هستند نموده است .

بنابراین در صورتیکه شما قصد نصب دوربین مداربسته در تهران را دارید لازم است حتماً از بهترینهای نصاب دوربین مداربسته که دارای کارت نصابی دوربین مداربسته مورد تایید اتحادیه الکترونیک تهران هستند استفاده نمایید، تا علاوه بر اینکه از تخصص و تجربه آنها اطمینان حاصل می کنید مطمئن شوید که توسط یک مرجع ذیصلاح تایید شده اند و تبعات جانبی برای حضور آنها در محل زندگی و یا کسب و کار شما را ندارد.

یکی از این شرکت ها که دارای تجربه بسیار زیاد در حوزه نصب دوربین مداربسته در تهران از شرکت چشمان بیدار آریا است،با توجه به گزارش هایی که در تهران تهیه شده است بسیاری از دوربین های مدار بسته در تهران توسط این شرکت نصب شده است که دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه واردات تعمیر نصب دوربین مدار بسته می باشد .

که البته مورد تایید اتحادیه نیز بوده و همچنین دارای تقدیرنامه ها و تشویق نامه های بسیاری از شرکتها و ارگانهای مختلف می باشد. اما این شرکت برای اینکه همشهریان ما در تهران خدمات تخصصی نصب دوربین مداربسته بهره‌مند شود اقدام به راه‌اندازی چندین تیم تخصصی برای نصب دوربین مداربسته برای پروژه های منازل مسکونی و مغازه ها نموده است که شما می توانید در صورت نیاز با این شرکت تماس برقرار نبوده و در اسرع وقت با بهترین کیفیت کمترین قیمت برای خود دوربین مداربسته تهیه نموده و اقدام به نصب آن نمایید .

نصاب دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین مداربسته

در صورتی که شما در منزل و یا محل کار خود اقدام به نصب دوربین مداربسته و میخواهید با نرم افزار دوربین مداربسته در تهران داشته باشید، و بخواهید تصاویر آن را به صورت بازپخش مشاهده نمایید نیاز است که حتما برای دستگاه خود رمز و یا پسورد مربوطه را که قراردادهای بدانید.

از آنجایی که شما به صورت روزانه با این دستگاه کار نمی کنید و مانند دستگاه موبایل می باشد احتمال خیلی زیاد است که شما دچار فراموشی رمز دوربین مدار بسته شده باشید، البته این مورد را میتوانید از نصاب دوربین مداربسته خود بخواهید البته اگر بلد باشند).

در صورتی که شما دچار مشکل شده اید اصلا جای نگرانی ندارد و می توانید با برقراری تماس با متخصصین شرکت چشمان بیدار آریا به صورت کاملاً تلفنی و از راه دور رمز دستگاه شما را ریست کرده و شما میتوانید به راحتی از دستگاه دی وی آر خود بهره برداری نموده و رمز DVR را ریست نمایید.

ریست کردن رمز دوربین مداربسته یکی از تخصص هایی است که شرکت چشمان بیدار حال یا به صورت غیر حضوری برای شما انجام خواهد داد و شما تنها با تماس تلفنی با این شرکت می توانید رمز دوربین مداربسته خود را ریست نموده و دیگر نیازی به حضور در تعمیرگاههای دوربین مداربسته نداشته و مخصوصاً در این دوران کرونا شما می توانید از این خدمت غیر حضوری استفاده نمایید .

نصب دوربین مداربسته تهران

چرا شرکت چشمان بیدار آریا برای نصب دوربین مداربسته مناسب است؟

شرکت چشمان بیدار آریا که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه نصب راه اندازی و فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد. و با نرم افزار دوربین مداربسته این شرکت شما می توانید برای سیستم های حفاظتی و نظارتی خود ماننده دوربین مدار بسته ، دزدگیر منازل و محل کار خود از از این شرکت دانش بنیان که دارای تجربه بسیار زیاد و خدمات ارزنده ای در حوزه های تولید، نصب، نصب راه اندازی ، فروش و همچنین تعمیر دوربین مداربسته می توانید برای عقد قراردادهای تعمیرات و به روز رسانی سیستم های حفاظتی و نظارتی خود به صورت کاملاً تخصصی از این شرکت استفاده نموده و از تمامی خدمات و امکانات بسیار زیاد این شرکت که مورد تایید اکثر ارگانهای کشور عزیزمان ایران می باشد استفاده نموده و برای پروژه های کوچک و بزرگ خود در حوزه دوربین مداربسته حتما از این شرکت استفاده کنید مخصوصا اگر قصد نصب دوربین مداربسته در تهران و یا شهرکهای صنعتی افراد استان تهران را دارید.

یکی دیگر از دلایل انتخاب شرکت چشمان بیدار آریا برای پروژه‌های دوربین مدار بسته در استان تهران این است که این شرکت علاوه بر پشتوانه مالی و نیروی انسانی کافی در حوزه دوربین مداربسته و نرم افزار دوربین مداربسته و تمامی تایید ها از موسسات انفورماتیک و استانداردهای ایران را دارا بوده و شما می توانید برای پروژه های صنعتی و دولتی خود از این شرکت برای دوربین مدار بسته و دزدگیر صنعتی استفاده نمایید .

این شرکت تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY در تهران میباشد، تمام محصولات این شرکت دارای دو سال گارانتی بدون قید و شرط است و مهمتیرن از این خدمات پس از فروشی مانند رفع مشکل فراموشی رمز دوربین مداربسته را به صورت رایگان برای شما انجام خواهد داد.

در نظر داشته باشید برای استفاده از نرم افزار دوربین مداربسته و مشاهده تصاویر از راه دور شما باید نسبت به استفاده از یک سرویس اینترنت پرسرعت در محل قرارگیری دوربینهاتون استفاده کنید تا بهترین استفاده را از نرم افزار دوربین مداربسته را داشته باشید.

نصب دوربین در تهران

توصیه فنی در خصوص نصب دوربین مداربسته در تهران

در صورتی که در استان تهران زندگی میکنید و نیاز به نصب دوربین مداربسته در تهران را احساس کرده اید، حتما به توصیه افراد متخصص و مخصوصا نصاب دوربین مداربسته برای نصب نرم افزار دوربین مداربسته دارای تجربه و متخصص در این حوزه توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیاز خود داشته باشید.

البته باید توجه کرد که مشورت گرفتن از افرادی که خود دراای تجربه و نخصص نیستند تنها باعث ضرر و زیان به شما میشود، برای همین ما به شما تیمی متخصص از نصاب های دارای تجربه و دانش کافی در حوزه نصب دوربین مداربسته معرفی میکنیم.

نصاب دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا منصفترین و با دانشترین تیم دوربین مداربسته در تهران هستند که تواناینن راه اندازی انواع نرم افزار دوربین مداربسته برای شما را دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *