خانه » آموزش » دلایل محبوبیت اجاره خودرو با راننده در تهران چیست؟

دلایل محبوبیت اجاره خودرو با راننده در تهران چیست؟

دلایل محبوبیت اجاره خودرو با راننده در تهران چیست؟

بنا بر دلایل متعددی اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده در میان افراد بسیار رواج پیدا کرده است که البته انتخابی بسیار هوشمندانه می باشد. تصور کنید اگر برای عکاسی ها و‌ فیلم برداری های مربوط به عروسی، فیلم های سینمایی یا حتی ترانسفر های مختلف قرار بود خودرو را خریداری کنید چه هرینه هنگفتی باید صرف این قضیه میشد.
اما با اجاره کردن خودرو این هزینه ها کمتر شده و نکته حائز اهمیت آن است که شما در انتخاب خودرو اجاره ای  گزینه های گوناگونی دارید و به راحتی می توانید به اجاره خودرو مورد نظر خود بپردازید. همچنین شما توانایی انتخاب خودرو با راننده و ‌بدون راننده را نیز دارید که هر کدام از ویژگی های خاص خود بر خوردارند. برای مثال زمانی که شما قصد رانندگی به صورت شخصی را دارید کاملا همه جیز دست شما می باشد اما در صورت بروز هرگونه مشکل، شما باید هزینه های ناشی از خسارات وارده را متحمل شوید. زیرا که یک امانت بزرگ دست شماست و‌ مسئولیت شما را دو‌ چندان می کند. هدف از گفتن این شرایط ترساندن شما نیست بلکه در نظر گرفتن احتمالات است. در ادامه به بررسی ویژگی های داشتن راننده هنگام اجاره خودرو می پردازیم.

 اجاره خودرو با راننده در تهران

مزایای اجاره خودرو با راننده در تهران:

طبق نکات ذکر شده زمانی که شما شخصا اقدام به رانندگی در خودرو اجاره ای می کنید تمامی مسئولیت خودرو بر عهده شما بوده و‌ باید مانند ماشین خودتان مراقبت کنید. اما زمانی که شما خودرویی را با راننده بر می گزینید، از لحاظ هایی خیالتان راحت می شود.
حادثه هیچگاه خبر نمی کند اما این نکته را در نظر داشته باشید که سفیر رنت از رانندگان مجربی جهت این عمل برای شما عزیزان استفاده می کند که تا حد ممکن از این اتفاقات جلوگیری شود. زمانی که شما خیالتان از این بابت راحت باشد نه تنها حس امنیت بیشتری دارید بلکه از خستگی های ناشی از رانندگی نیز در امان هستید. اما نکته حائز اهمیت آن است که در صورت بروز هرگونه خطا و خسارت، هزینه های به وجود امده بر عهده رانندگان بوده و ‌شما نباید هزینه این بابت این مسائل بپردازید.
جدای از تمامی این موارد، داشتن راننده ای با لباس فرم و‌ خودرو لاکچری بسیار همه چیز را لوکس و تشریفاتی می کند و این مسئله می تواند در بسیاری از موارد کاربردی و مفید باشد. برای مثال این مورد در جشن های نامزدی و عروسی نیز می تواند موردی قابل توجه باشد. یا مثلا جهت امور کاری و‌ بیزینسی اگر مهمانی خارجی داشته باشید، این موارد بسیار در نشان دادن سطح کاری شما موثر است. البته این را هم در نظر داشته باشید که تنها برخی از مراکز اجاره خودرو از داشتن خودرو های لوکس بهره مند هستند که سفیر رنت خیال شما را تا حد زیادی از این بابت راحت می کند.

 ملاک های تعیین کننده ی رنت ماشین در تهران

یک سری ملاک های تعیین کننده ای وجود دارند که باعث میشود تا شرایط اجاره ی خودرو تغییر کند این ملاک ها میتوانند نوع و مدل ماشین مورد نظر ایرانی یا خارجی بودن کلاس و برند خودروی انتخابی شما و مدل و سال تولید خودرو باشد .
یکی دیگر از مهمترین ملاک های تعیین کننده ی رنت ماشین تعداد روز هایی است  که قصد دارید ماشین را داشته باشید
پس از اینکه این ملاک ها را مورد بررسی قرار داده شد تاریخ رزرو خودروی مورد نظر و بودن و نبودن این تاریخ در ایام پیک و غیر پیک را مورد برسی قرار دهید .
یک سری مدارک وجود دارد که  افرادی که در ایران قرار دارند برای اجاره ی خودرو به آنها نیاز پیدا میکنند مانند سند ملکی یا اجاره نامه یا جواز کسب و دیعه نقدی به همراه چک و سفته همچنین برای افرادی که خارج از کشور هستند مدارک مورد نظر پاسپورت محل اقامت و دپوزیت است که باید در اختیار داشته باشید .

رنت ماشین

اجاره ماشین بدون راننده در تهران و بدون سند:

زمانی که شما اقدام به اجاره ماشین بدون راننده در تهران و در مدل دلخواهتان می کنید، طی کردن یک سری پروسه از شروط اصلی جهت رنت ماشین می باشد. بنابراین شاید برخی افراد قصد طی کردن این مراحل را ندارند و‌می خواهند راحت تر این پروسه طی شود که اجاره ماشین بدون سند انتخابی مناسب برای آنهاست.  پس در کنار عدم طی کردن این مراحل با بدون سند بودن خودرو، هزینه اجاره ماشین بدون راننده نیز نسبت به با راننده پایین تر  می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *