خانه » آموزش » معرفی بهترین مرجع فروش مواد و تجهیزات دندانپزشکی در ایران

معرفی بهترین مرجع فروش مواد و تجهیزات دندانپزشکی در ایران

معرفی بهترین مرجع فروش مواد و تجهیزات دندانپزشکی در ایران

خرید تجهیزات دندانپزشکی

 

خرید آسان و قابل‌اطمینان تجهیزات دندانپزشکی و ابزار دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی و ابزار دندانپزشکی مهم‌ترین اجزای هر مطب و کلینیک برای پزشک و بیمار محسوب می‌شوند. هرچقدر این تجهیزات با دقت نظر بیشتری انتخاب شوند امکان معالجه بیمار راحت‌تر و سریع‌تر صورت خواهد گرفت. با توجه به اینکه هر یک از تجهیزات دندانپزشکی از قیمت بالایی برخوردارند برای خرید آنها باید با داشتن اطلاعات کافی اقدام کنید تا سرمایه شما هدر نرود. در ادامه شما با مهم‌ترین نکات خرید لوازم دندانپزشکی و شرایط خرید آسان و ارزان تجهیزات دندانپزشکی آشنا می‌شوید.

نکاتی مهم درباره خرید تجهیزات دندانپزشکی و ابزار دندانپزشکی

  • هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی توجه کنید که این لوازم دارای ضمانت‌نامه باشند. این ضمانت‌نامه نشان از اعتبار و کیفیت تجهیزات را دارد. در صورتی که تجهیزات شما آسیب ببینند با وجود ضمانت‌نامه می‌توانید هزینه تعمیرات آنها را تا حد زیادی کاهش دهید.
  • هنگام تحویل تجهیزات دندانپزشکی حتماً تمام ابزار و تجهیزات خریداری شده را چک و درستی عملکرد آنها را آزمایش کنید تا سالم باشند.
  • ابزار دندانپزشکی باید طوری انتخاب شوند تا راحتی دندانپزشک و بیمار فراهم شود. به‌طور مثال یک یونیت دندانپزشکی باید طوری طراحی شود که تغییر زاویه آن برای دندان‌پزشک آسان باشد و بیمار با نشستن بر روی یونیت احساس راحتی کند.
  • صندلی یونیت انتخابی شما بهتر است دارای حالت‌های zero position  وover position باشد. در zero position   این امکان فراهم می‌شود که قسمت پشت صندلی در حالت 90 درجه قابلیت برگشت داشته باشد و در ارتفاع بسیار پایین تنظیم شود. در حالت over position پشت صندلی تا زاویه 180 درجه می‌تواند نسبت به نشیمن‌گاه صندلی قرار بگیرد و صندلی به بالاترین ارتفاع خود برسد.

 

  • به کیفیت ابزار دندانپزشکی بیش از قیمت آن اهمیت دهید. ممکن است خرید لوازم دندانپزشکی با قیمت پایین در ابتدا مقرون‌به‌صرفه به نظر بیاید اما این قیمت پایین نشان‌دهنده کیفیت نامناسب لوازم دندانپزشکی است. شما با خرید تجهیزات دندانپزشکی با قیمت پایین مجبور می‌شوید به‌جای یکبار چندین بار برای خرید ابزار دندانپزشکی هزینه کنید.
  • برای خرید دستگاه ساکشن دندانپزشکی به این نکته توجه کنید که از قدرت مکش و تخلیه بالایی برخوردار باشد.
  • انواعی از تجهیزات دندانپزشکی را بخرید که با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده باشند. مدرن بودن تجهیزات و ابزار دندانپزشکی روند معالجه بیمار را سریع‌تر می‌کند و باعث جلب اعتماد بیماران می‌شود.
  • از دندانپزشکان با‌سابقه و با‌تجربه برای خرید لوازم دندانپزشکی کمک بخواهید و مشورت بگیرید تا بتوانید ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم دندانپزشکی را بخرید.
  • ابزار دندانپزشکی مورد نیاز خود را از فروشگاه و برندهای معتبر تجهیزات دندانپزشکی بخرید تا خدمات باکیفیتی را دریافت کنید.
  • اگر قصد خرید آنلاین تجهیزات دندانپزشکی را دارید قبل از خرید، نظرات مشتریان قبلی این فروشگاه آنلاین را جویا شوید و از تجربه خرید آنها استفاده کنید.
  • برای خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی به بدنه آن دقت کنید از جنس فلزی مقاوم باشد و قفل محکمی داشته باشد تا انجام کار استریل‌سازی با اختلال مواجه نشود.
  • برای آنکه مطمئن شوید دستگاه‌های دندانپزشکی از کیفیت مناسبی برخوردارند و دارای استانداردهای لازم هستند به نشان CE بر روی دستگاه توجه کنید. وجود CE نشان‌دهنده آن است که در ساخت دستگاه دندانپزشکی تمام استانداردهای ایمنی و بهداشتی رعایت شده است.

خرید ابزار دندانپزشکی

 

معرفی بزرگ‌ترین سامانه فروش اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی و ابزار دندانپزشکی

انتخاب تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت و قیمت مناسب با وجود برندهای گوناگون ممکن است برای شما فرایندی پیچیده و سخت شود. پیدا کردن یک فروشگاه معتبر در زمینه تجهیزات دندانپزشکی، خریدی به‌دور از پشیمانی و دغدغه را به همراه دارد.

یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی، فروشگاه اینترنتی کادنت است. در کادنت تمام ابزارها و تجهیزات دندانپزشکی از بهترین برندهای جهانی برای مطب و کلینیک‌های دندانپزشکی موجود است. دسته‌بندی تجهیزات دندانپزشکی در سامانه فروش کادنت به شرح زیر است:

  • اندودنتیکس
  • ترمیمی و پروتز
  • رادیولوژی و تصویربرداری
  • تجهیزات مطب و استریلیزاسیون
  • اینسترومنت
  • اقلام مصرفی و یکبار مصرف
  • خرید فایل روتاری 

 

در نظر داشته باشید که فروش تجهیزات دندانپزشکی کادنت تنها به مراکز درمانی، کلینیک و مطب‌ها صورت می‌گیرد.

 

 مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی کادنت چیست؟

  • تجهیزات و ابزار دندانپزشکی کادنت را می‌توانید با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید. برای باخبر شدن از فروش ویژه تجهیزات دندانپزشکی کادنت باید در سایت کادنت بر روی قسمت تخفیف ویژه کلیک کنید تا مجموعه کاملی از ابزارهای دندانپزشکی با تخفیف‌های 5 تا 40 درصد برای شما نمایش داده شود.

 

  • یکی از تسهیلاتی که کادنت برای مشتریان خود در نظر گرفته تا بتوانند بهترین تجهیزات دندانپزشکی خارجی را با شرایطی ایده‌ال بخرند، خرید مواد دندانپزشکی با ارز دولتی است.

 

  • در سایت کادنت شما می‌توانید تجهیزات دندانپزشکی را بر اساس برند، قیمت و رنگ موردعلاقه خود فیلتر و انتخاب کنید.

 

  • ممکن است شما برای خرید تجهیزات دندانپزشکی نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید در چنین شرایطی پشتیبانی کادنت به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های شما خواهد بود.
  • اگر تجهیزات دندانپزشکی که از کادنت خریده‌اید دچار مشکل یا خرابی شود، در اولین فرصت گارانتی این تجهیزات از طرف کادنت پیگیری می‌شود تا لوازمی سالم و به دور از عیب و نقص در اختیار شما قرار بگیرد.
  • در سایت کادنت روزانه بر تنوع و تعداد تجهیزات و ابزار دندانپزشکی افزوده می‌شود تا نیاز مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی به‌طور کامل پاسخ داده شود.
  • هر نوع کالای دندانپزشکی که شما از کادنت می‌خرید اصل و اورجینال هستند و در مدت‌زمان کوتاهی برای شما ارسال می‌شوند.

 

اگر برای کلینیک یا مطب دندانپزشکی خود به دنبال ابزارها و تجهیزات دندانپزشکی هستید باید از فروشگاه و برندهای معتبر، این تجهیزات را خریداری کنید. توجه به کیفیت ساخت، دارا بودن ضمانت‌نامه، مشورت با دندانپزشکان با‌‌تجربه و خرید تجهیزات دندانپزشکی با تکنولوژی روز از جمله نکاتی است که حین خرید لوازم دندانپزشکی باید به آنها توجه کنید. برای خرید تجهیزات دندانپزشکی قیمت‌های ارزان نباید شما را وسوسه به خرید کند زیرا ممکن است این قیمت ارزان به دلیل نامعتبر و بی‌کیفیت بودن برند ابزار دندانپزشکی باشد.

فروشگاه اینترنتی کادنت از نمایندگی‌های اصل و معتبر، تجهیزات دندانپزشکی را تأمین کرده و با تخفیف ویژه در اختیار مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی قرار می‌دهد. ارسال سریع، معتبر و به‌روز بودن برندهای تجهیزات دندانپزشکی، پشتیبانی شبانه‌روزی و امکان خرید با ارز دولتی مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی کادنت هستند.

اگر برای خرید هر یک از تجهیزات دندانپزشکی و ابزار دندانپزشکی سؤال یا دغدغه‌ای، ذهن شما را به خود مشغول کرده است می‌توانید با شماره تلفن‌های کادنت  0218859073-02188092664 تماس بگیرید و پاسخ تمام سوالات خود را فوراً دریافت کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *