خانه » آموزش » تقویت کننده آنتن موبایل در شهر های مختلف

تقویت کننده آنتن موبایل در شهر های مختلف

امروزه دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل از جمله لوازمی هستند که برای بهبود آنتن موبایل به جهت افزایش کیفیت مکالمات و همچنین سرعت اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرند. مطمئناً برای همه‌ی ما پیش آمده است که در مکان‌هایی حضور داشته‌ایم که آنتن موبایل فوق العاده ضعیف بوده و چه بسا باعث به تأخیر افتادن انجام کارهایمان شده است. حتی ممکن است در منزل یا محل کارمان نیز با چنین مشکلی روبرو شده باشیم.

تقویت کننده آنتن موبایل در شهر های مختلف

به طور حتم با توجه به این که امروزه استفاده از موبایل؛ چه برای ارتباط راحت‌تر با دیگران و چه برای دسترسی به انواع اطلاعات از طریق اینترنت، دارای اهمیت است، لذا باید بلافاصله آنتن و سیگنال ضعیف، به وسیله‌ی دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل مورد بررسی قرار گرفته و در اسرع وقت مرتفع شود. این در حالی است که اصلاً اهمیتی ندارد که در چه شهری زندگی می‌کنید و اگر به هر دلیلی احساس می‌کنید با کاهش آنتن موبایل رو به رو هستید باید نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید. حال اجازه دهید در ادامه‌ی این مقاله در خصوص انواع تقویت کننده سینگال موبایل صحبت کنیم.

تقویت کننده سیگنال موبایل چیست؟

این دستگاه که با نام بوستر شناخته می‌شود معمولاً در مکان‌های سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد و کارآیی آن افزایش و تقویت سیگنال موبایل است. به طور کلی سیگنال‌ انواع موبایل‌ در یک باند کاملاً استاندارد هستند که این‌گونه دستگاه‌ها نسبت به تقویت آنها اقدام می‌کنند. گفتنی است که دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل دارای انواع و اقسام مختلف بوده که وظایف زیر را برعهده دارند:

  • تقویت کننده سینگال در تلفن‌های 4G و 5G.
  • تقویت کننده آنتن‌های تک باند، دو باند و سه باند.
  • تقویت کننده سرعت اینترنت.
  • تقویت کننده آنتن‌دهی در محیط سربسته و کور.

ویژگی‌های دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

همان طور که عرض شد، تقویت کننده سیگنال موبایل انواع مختلفی دارند که هر کدام از ویژگی‌های بخصوصی برخوردار هستند. با این حال از موارد زیر می‌توان به عنوان ویژگی‌های مشترک این دستگاه‌ها نام برد:

  • آلومینیومی بودن جنس بدنه‌ی آنها.
  • مقاومت بالای بدنه و استحکام بسیار عالی‌شان.
  • قابلیت رله کردن باند فرکانس.
  • تحمل شرایط سخت آب و هوایی.
  • قابلیت مدیریت توان خروجی به شکل کاملاً حرفه‌ای و البته اتوماتیک.
  • قابلیت استفاده همزمان برای اپراتورهای مختلف.
  • امکان نصب و راه‌اندازی بسیار آسان.

توجه داشته باشید که ویژگی‌های نام‌برده شده باعث استفاده از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در تمامی شهر و روستاها شده است که از جمله می‌توان به تقویت آنتن موبایل اهواز اشاره کرد.

تقویت کننده آنتن موبایل در شهر های مختلف

ملاک‌های خرید دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل

پر واضح است در زمان خرید دستگاه‌ تقویت کننده آنتن گوشی باید به موارد متعددی توجه کرد تا کارآیی دستگاه آن چیزی باشد که انتظارش را داریم. در واقع باید به خوبی بدانید که این دستگاه چه کاربردی برایتان خواهد داشت. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که در هنگام خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل در مشهد از اهمیت بسزایی برخوردار است:

  • بررسی وسعت محیط مدنظرتان. در واقع باید با توجه به فضایی که در نظر دارید، اقدام به خرید این دستگاه کنید.
  • بررسی انواع دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل از لحاظ مشخصات، کارآیی و…
  • بررسی برندهای مختلف از تقویت کننده سیگنال تلفن همراه.
  • استفاده از فروشگاه‌های معتبر و دارای خدمات پس از فروش.

گفتنی است که امروزه تقویت آنتن موبایل در شیراز و یا حتی سایر شهرها با در نظر گرفتن یک خرید ایده‌آل به سادگی میسر خواهد بود. لذا توصیه می‌کنیم که تا حد امکان خرید این دستگاه را با وسواس انجام دهید.

انواع دستگاه تقویت کننده سیگنال گوشی

همان طور که گفتیم دست‌تان برای انتخاب انواع دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل باز است، اما باید انتخاب درستی انجام دهید و تا زمانی که از کیفیت این‌گونه دستگاه‌ها اطمینان حاصل نکردید، خریدتا را نهایی نکنید. حال برای این که از دغدغه‌تان کم کنیم، چند نمونه از انواع تقویت کننده سیگنال را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

  • دستگاه KT-982B: از ویژگی‌های این دستگاه که می‌توان از آن در شهرهای مختلف استفاده کرد و ضمناً تقویت آنتن موبایل در اصفهان را نیز به خوبی مهیا می‌کند، سه باند بودن آن است. همچنین این دستگاه برای اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول کارآیی مناسبی خواهد داشت.
  • دستگاه KT-98B: گاهاً استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل برای محیط‌هایی خواهد بود که آنتن دهی فوق العاده ضعیف دارند، مانند مغازه‌ها یا حتی زیر زمین‌ها. لذا بکارگیری از دستگاه اشاره که اپراتورهای مختلف را پشتیبانی می‌کند کاملاً مناسب خواهد بود.
  • دستگاه KT-98BNEW: تقویت آنتن موبایل در تبریز یا برخی شهرهای دیگر که علاوه بر تقویت سیگنال به افزایش سرعت اینترنت نیز نیاز دارند با استفاده از دستگاه‌هایی مانند KT-98BNEW کاملاً رفع و رجوع خواهد شد. در واقع این دستگاه سرعت اینترنت‌های 2G تا 5G را به خوبی افزایش خواهد داد. (برای همه‌ی اپراتورها)
  • دستگاه KT-98B0NEW-BOX: اگر نیاز به یک دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل برای محیط‌های کاملاً بزرگ باشد، توصیه به خرید این دستگاه تقویت کننده داریم. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پوشش بالای آنتن‌دهی اشاره کرد که در کمتر دستگاه تقویت کننده آنتن وجود دارد.

ضمناً ناگفته نماند که در کنار دستگاه‌های اشاره شده، دستگاه‌های مختلف دیگری نیز برای این منظور وجود دارد که از جمله می‌توان به KT-9A، KT-R98B و KT-R9A اشاره کرد که هر کدام برای محیط‌های مختلف در نظر گرفته می‌شوند.

تقویت کننده آنتن موبایل در شهر های مختلف

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل از فروشگاه توسعه ارتباطات همراه

حال که با اهمیت دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال گوشی آشنا شده‌اید و همچنین اگر در شرایطی قرار دارید که ملزم به استفاده از این‌گونه لوازم هستید، توصیه می‌کنیم با استفاده از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید محصول مدنظرتان کنید. به عنوان یک پیشنهاد فوق العاده، سایت توسعه ارتباطات همراه را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن با کمترین دغدغه‌ می‌توانید به بررسی انواع دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل بپردازید و سپس نوع مناسب آن را خریداری کنید.

از جمله خدمات تیم تخصصی توسعه ارتباطات همراه می‌توان به مواردی همچون نصب دستگاه‌های تقویت کننده موبایل (تک باند، دوبند و سه باند)، تولید کننده تقویت آنتن موبایل، ارائه خدمات آنتن دهی در روستاها، گارانتی معتبر همه‌ی محصولات و خدمات 10 ساله پس از فروش اشاره کرد. حال برای این که بتوانید با این تیم تخصصی ارتباط برقرار کنید، می‌توانید از راه‌های قرار داده شده در انتهای مطلب استفاده کنید.

لینک رو به رو پل ارتباطی شما با این مجموعه است. https://rf-repeater.ir/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *