خانه » دسته‌بندی نشده » قفل های کارتی، برترین قفل هوشمند نسل دیجیتال 2021

قفل های کارتی، برترین قفل هوشمند نسل دیجیتال 2021

قفل های کارتی، برترین قفل هوشمند نسل دیجیتال 2021

امروزه به دلایل متفاوتی، همچون پیشرفت تکنولوژی و الکترونیک، زیاد شدن سرقت ها و دزدی ها، مدرن و هوشمند شدن آپارتمان ها و به دنبال آن هوشمند شدن انواع قفل ها، اکثر افراد سعی میکنند برای امنیت بیشتر آپارتمان های خود از قفل الکترونیکی، چشمی دیجیتال و قفل کارتی هوشمند استفاده کنند.

قفل کارتی هوشمند یک محصولی استاندارد است کـه روی انواع درب‌های ورودی ساختمان ها به منظور دسترسی سریع و آسان به قفل، افزایش امنیت، زیبایی و قفل کردن درب نصب میشود . این قفل ها از یک قطعه مغزی الکترونیکی و یک صفحه برد تشکیل شده است که باعث می شود تنها به افرادی که دارای کارت مغناطیسی هستند و رمز آن را می دانند مجوز استفاده از آن را دارند.

قفل دیجیتال

دیگر دغدغه گم شدن یا جا گذاشتن دسته کلیدهای خود را نداشته باشید. چون قفل های منزل شما به راحتی با قفل کارتی الکترونیکی باز میشوند. در طراحی این مدل قفل ها از کلید استفاده نشده است. به همین دلیل مشکلات مربوط به کلیدهای فیزیکی، مانند گم شدن آن و شکستن و نیاز به کلید سازی و… را نخواهید داشت.

سیستم‌های امنیتی متنوع تعبیه شده در قفل های الکترونیکی، آرامش، امنیت، زیبایی و آسودگی خیال را برای کاربران این سیستم هوشمند به ارمغان می‌آورد. انواع قفل کارتی قابلیت استفاده برای هتل‌ها و مکان‌های تجاری و مسکونی و ادارات دولتی و… را دارد.

آیا قفل های کارتی با هر کارتی باز میشوند؟

برای باز کردن قفل‌های هوشمند کارتی از انواع کارت‌های key tag، smart card , rfid می‌توانید استفاده کنید. با خرید هر قفل کارتی دو عدد کارت  key tag به صورت پیش فرض روی قفل‌ها به شما تعلق می‌گیرد. از جمله مزایای این قفل هوشمند می‌توان به سیستم رمز دوبل، سیستم حریم خصوصی و آلارم های هشدار اعلان حریق، سرقت و … اشاره کرد.

قفل دیجیتالی

برترین مزایای قفل کارتی

1- به راحتی و در عرض چنـد ثانیه می‌توانید کارت گم شده این قفل ها را از کار بیندازید.

۲- قفل کارتی دیجیتال، درب را به صورت خودکار بعد از 2 ثانیه قفل میکند.

۳- کلیدهای لمسی و کارت‌های این قفل‌ الکترونیکی بسیار سبک و کوچک هستند. حمل آن‌ها مانند دسته کلیدهای حجیم و سنگین، با ناراحتی کاربر همراه نیست.

۴- علاوه بر دو کارت الکترونیکی برای باز کردن درب ها میتوانید از اثرانگشت خود و یا از رمزعبور نیز استفاده کنید.

5- مجهز به سیستم آلارم ضد حریق، ضد شوک، ضد سرقت و ضد هک می باشد.

6- دارا بودن قابلیت قفل کودک.

آپشن های شگفت انگیز قفل کارتی !

بیشتر قفل های کارتی دیجیتال درب با شناسایی کارت RFID باز می‌شود. با استفاده از قفل کارتی به آسانی می‌توان ورود و خروج افراد را حتی از راه دور با استفاده از آپشن بلوتوث و یا اینترنت به صورت آنلاین  از طریق گوشی های هوشمند خود کنترل کرده و از ورود و خروج افراد غیرمجاز و مشکوک به محل کار و یا منزل خودتان جلوگیری نمایید.

قفل کارتی هوشمند یکی از آسان ترین و ساده ترین روش‌های کنترل ورود و خروج است.

امنیت و آسایش شما با چشمی های دیجیتال !

چشمی دیجیتال، یک چشم و گوش اضافه مورد نیاز برای محافظت از منزل شماست. اگر می خواهید همیشه متوجه شوید که چه کسی پشت درب منزل شما بوده است، (حتی زمانی که در خانه نیستید) می توانید از یک چشمی دیجیتال استفاده نمایید.

معمولا شما دغدغه هایی را از جهت امنیت منزل یا محل کارخود تجربه کرده اید. مخصوصا زمانی که برای مدت طولانی در منزل نیستید و نمی توانید به خانه سر بزنید یا اگر ناچارید فرزندان یا سالمندان عزیز خود را در خانه تنها بگذارید و نگران امنیت آنها هستید.

اگر می خواهید برای منزل خود یک نگهبان ۲۴ ساعته داشته باشید، بدون نگرانی بدانید که چشمی دیجیتال یک انتخاب هوشمندانه برای پایان دادن به نگرانی ها و دغدغه های شما است.

چشمی دیجیتال

برترین مزایای چشمی دیجیتال

  • چشمی های دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد. پس از نصب این چشمی ها، برخلاف چشمی های قدیمی که دید بسیار محدود و ناواضحی داشت فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند.
  • سیستم این دستگاه هوشمند به‌گونه‌ای طراحی ‌شده است که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هر زمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند.
  • می‌توانید از گزینه زنگ چشمی استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید.
  • امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است.
  • حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال شما را از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن باخبر می‌کند.
آیا چشمی های دیجیتال نیز جزء قفل های الکترونیکی به شمار می آید؟

با توجه به نوع کاربرد چشمی دیجیتال، همانند یک آیفون عمل می کند و شما بعد از مشاهده تصویر فرد پشت درب، اگربخواهید درب را باز میکنید.

در واقع قفل چشمی دیجیتال نیز نوعی قفل دیجیتال است که مزایای ویژه آن هر روزه بر تعداد طرفداران این محصول می افزاید.

 

نسل جدید قفل های مکانیکی، قفل الکترونیکی !

قفل الکترونیکی نسل جدید و متفاوت دستگیره ها و قفلهای قدیمی است. آپارتمان ها و شرکت ها درچند سال اخیر درب‌های ورودی خود را مجهز به این تکنولوژی کرده اند. امنیت، زیبایی و کاربرد آسان، امروزه قفل های الکترونیکی را بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.

قفل های الکترونیکی، چشمی دیجیتال و قفل کارتی در طرح ها، مدل ها، کاربردها و همچنین قیمت های مختلفی طراحی، تولید و روانه بازار شده اند. این قفل ها براساس نیاز شما می توانند درب های آپارتمان شما را را با رمز عبور، کارت، اثر انگشت، تشخیص چهره و حتی کلید مکانیکی باز کنند.

از این موضوع که بگذریم، برخی از این قفل های ورود و خروج تمام اعضای خانواده و افراد مشکوک را شناسایی می کند و به شما اطلاع می دهد. چنانچه کارت یکی از افراد گم شود و یا بخواهید مجوز ورود یک شخص را باطل کنید، می توانید به راحتی این کار را از طریق اپلیکیشن مخصوص این قفل ها انجام دهید.

دلایل افزایش طرفداران قفل های الکترونیکی یا دیجیتالی !

قفل الکترونیکی دارای قابلیت قفل کودک هستند که مانع از خروج ناگهانی و امنیت بیشتر کودکان می شود. این قفل الکترونیک مجهز به قفل اتوماتیک بوده که بعد از خروج افراد به صورت خودکار، بسته می شوند. دستگیره های هوشمند مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد حریق نیز می باشند. در صورتی که افراد غیرمجاز بخواهند از طریق اثرانگشت و یا رمز غیر مجاز وارد شوند، سیستم هشدار دستگاه را فعال خواهد شد.

قفل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم ضد‌شوک است که در صورت وارد شدن شوک الکتریکی به دستگاه، آلارم دستگاه به صدا در می‌آید و درب بصورت خودکار برای چند دقیقه قفل می‌شود.

سیستم تاچ این قفل الکترونیکی به گردش خون حساس است. چنانچه اثر انگشت را به عنوان رمز عبور تعریف کنیم، فقط در صورت زنده بودن و گردش خون درب باز می‌شود.

دستگیره دیجیتال

خرید برترین و پیشرفته ترین قفل های دیجیتالی

شرکت و فروشگاه معتبر تجاری کارن به ارائه متنوع ترین و پیشرفته ترین محصولات در زمینه انواع قفل الکترونیکی، چشمی دیجیتال و قفل کارتی به صورت مستقیم و بی واسطه با بهترین قیمت، بالاترین سطح مشتری مداری و ارائه خدمات حرفه ای مفتخر است.

می توانید مدل های مختلف قفل دیجیتالی مورد نظر و البته متناسب با درب ورودی محلتان را در فروشگاه قفل دیجیتال کارن (www.karenddl.com) مقایسه نمایید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *