خانه » دسته‌بندی نشده » آموزش زبان آلمانی در اینستاگرام! مگه میشه!

آموزش زبان آلمانی در اینستاگرام! مگه میشه!

آموزش زبان آلمانی در اینستاگرام! مگه میشه!

اینستاگرام به بستری بسیار پرطرفدار برای آموزش آنلاین تبدیل شده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا و خانه نشین شدن مردم محبوبیت این شبکه اجتماعی بیش از پیش شده است. اینستاگرام در حال حاضر بیش از 40 میلیون کاربر فعال ایرانی دارد و این واقعا شگفت انگیزه. با توجه به تمام این شرایط مواردی همانند کلاس های آموزش حضوری به سختی در کشور در حال برگزاری است و دانشجویان به دلیل شیوع کرونا کمتر به سمت کلاس های حضوری میروند و همین امر سبب شده است سایت ها و شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام بسیار مورد توجه قرار بگیرد، به نوعی که اساتیدی که قبلا در کلاس حضوری داشتند حال فقط کلاس های مجازی و فروش پکیج های آموزشی را انتخاب کرده اند.

سایت های فعال و پرخاطب ایران همانند دیجیکالا، برتر آموز، فرادرس و سافت 98 جزو بهترین سایت های ایران میباشد که هر کدام به نوعی به صنعت آموزش آنلاین ایران کمک کرده اند. در پست قصد داریم در مورد موضوع کلاس های آموزش زبان خارجه که در اینستاگرام فعال هستند و کسب درآمد میکنند صحبت کنیم.

آموزش زبان آلمانی در اینستاگرام! مگه میشه!

بازار داغ پیج های زبان خارجه در اینستاگرام

خیلی از آموزشگاه های زبان خارجه ایران ترجیح دادند به جای برگزاری کلاس های حضوری پکیج های آموزشی ضبط کرده و به صورت مجازی به فروش برسانند. آموزش هایی همانند آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان ترکی از جمله آموزش هایی میباشد که در این بین بسیار مورد توجه قرار دارد. کاربران زیادی قصد مهاجرت از ایران و یا یادگیری این زبان هارا دارند به هیمن خاطر به دنبال یادگیری آن هستند. برای مثال مجموعه زبان آلمانی آی جرمن که توسط bartaramouz.ir مدیریت میشود یکی از بهترین آکادمی های زبان آلمانی در ایران میباشد که هم اکنون به صورت پکیج زبان آلمانی را آموزش میدهند.

چطور اعتماد کنیم؟

بار خرید از پیج های اینستاگرامی و حتی از سایت های آموزشی چند مورد هست که باید بررسی کنید تا اعتماد کنید. برای مثال برای خرید از سایت ها شما باید مواردی همانند نماد اعتماد، شماره تماس و پشتبانی را بررسی کنید و یکبار تماس بگیرید و از راه هایی که برای ارتباط اعلام کرده اند ارتباط برقرار کنید. اما اگر قصد دارید از پیح های اینستاگرامی خرید کنید باید به مواردی همانند پشتیبانی سریع پیج ها و گاها شماره تماس و البته نمونه کارها و افرادی که از آنها خرید کرده اند توجه کنید تا مطمئن شوید که میتوانید از آنها خرید کنید.

آیا ماهم میتواینم از این راه کسب درآمد کنیم؟

قطعا پاسخ مثبت است، محسن حبیبی راد سئو کار و بلاگر سئو در اینستاگرام گفت: تا چند سال آینده قطعا بازار آموزش ایران در اختیار سایت های آموزشی و پیج های اینستاگرامی میباشد. پس میتوانیم به این موضوع بیشتر توجه کنیم اگر موضوعی را به آن مسلط هستیم به دیگران هم منتقل کنیم و از آن راه کسب درآمد کنیم. به نوعی هم به صنعت آموزش ایران کمک کرده ایم و هم خودمان از این راه کسب درآمد کرده ایم.

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. علی
    در تاریخ 1401\/02\/02 :

    کلا زبان های خارجه رو بورسن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *