خانه » دسته‌بندی نشده » تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده در تلگرام نکات بسیاری دارد که باید قبل از اجرای آن بدانید. ما در این مقاله سعی میکنیم نکات لازم و ضروری که قبل از تبلیغات گسترده در تلگرام باید بدانید را بررسی کنیم. هر روز صبح که چشمانمان را باز می کنیم، با حجم انبوهی از تبلیغات مواجه می شویم که حد ندارد، از پیامک ها و نوتفیکیشن های تبلیغاتی که به گوشی‌مان سرازیر می شود، تا تبلیغات محیطی گوشه و کنار خیابان که گاهی حتی صدبار از جلوی چشمانمان به شکل اتوبوس و تاکسی رد می شوند!

آنقدر در هجوم انبوه اطلاعات قرار گرفته ایم، که کمتر تبلیغاتی نظرمان را جلب می کند و ناخودآگاه تمامی آن ها را فیلتر می کنیم و تنها به درصد کمی اجازه ورود به مغزمان را می دهیم.

حال که ما خودمان به عنوان مخاطب به تبلیغات توجه نمی کنیم، پس اگر خودمان صاحب کسب و کار باشیم، چگونه دیده شویم؟ به نظر شما چه فضایی می تواند توجه ها را به خود جلب کند؟

احتمالا پاسخ را درست حدس زده باشید: فضای دیجیتال!

یکی از بسترهایی که مردم به صورت آگاهانه برای دریافت اطلاعات از آن استفاده می کنند، تلگرام است؛ بنابراین تلگرام فضای خوبی برای دیده شدن خواهد بود و شما می توانید با تبلیغات گسترده تلگرام به رشد کسب و کار خودتان کمک کنید.

ما به شما در این مقاله در مورد روش های تبلیغات گسترده تلگرامی صحبت می کنیم و کمک می کنیم تا به کمک تبلیغات انبوه تلگرامی، کسب و کار خودتان را توسعه دهید. پس همراه ما باشید.

تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرام چیست؟

کانال ها و ربات های تلگرامی، ابزاری برای تبلیغات گسترده تلگرام هستند که کمک می کنند به دست مخاطبین برسید. تبلیغات در تلگرام به دو صورت است: تبلیغات تکی و تبلیغات گسترده.

در تبلیغات گسترده تلگرامی، تبلیغ شما توسط کانال های زیادی منتشر می شود که نتیجه آن بازدید بالای بنر تبلیغاتی شما است. در این نوع از تبلیغات، بسته به میزان بازدید پست و تبلیغ، تعرفه تبلیغاتی محاسبه می شود. علاوه بر این، اینکه تبلیغ شما به صورت پست آزاد منتشر شود یا پست آخر، تعرفه تبلیغاتی شما متغیر خواهد بود.

بهتر است در تبلیغات، بیشتر از هزینه، بازده را در نظر داشته باشید، اما در حالت کلی، علاوه بر هزینه معقول و به صرفه و محتوای با کیفیت بنر تبلیغاتی، بازده بالای تبلیغات انبوه تلگرام شما را شگفت زده می کند.

مراحل تبلیغات گسترده در تلگرام

در قدم اول باید کانالی را برای این امر پیدا کنید که متناسب با کسب و کار شما باشد

تبلیغات گسترده در تلگرام چگونه صورت می گیرد؟

تصور کنید می خواهید در تلگرام به صورت گسترده تبلیغات انجام دهید. چه مراحلی را طی می کنید؟

ابتدا به دنبال کانالی می گردید که به کسب و کار شما مرتبط باشد و سپس بازدید و بازدهی آن کانال را بررسی می کنید. پس از طی این مراحل و انتخاب کانال، تایمی را برای هماهنگی با ادمین کانال صرف می کنید و در نهایت مبلغی چند برابر تبلیغات انبوه تلگرام پرداخت می کنید.

یکی از نکات مهم که باید توجه کنید هزینه تبلیغات در تلگرام است. شما با تبلیغات گسترده مبلغی یک سوم هزینه پرداخت می کنید! و تنها کافیست با تیم ما در شویراد هماهنگ شوید. تیم شویراد به عنوان یک واسطه بین شما و کانال های تبلیغاتی عمل می کند و تبلیغات شما را در بهترین و پربازده ترین کانال ها توضیع می کند و برای شما یک تبلیغ کارآمد انجام می دهد و دیگر نیاز نیست نگران بازده تبلیغات خودتان باشید.

مزیتی که در تبلیغات کانال تلگرامی وجود دارد این است که شما محدودیتی از نظر تعداد کاراکتر ندارد و به طور متوسط 90 درصد توسط مخاطبین دیده می شود و حتی قابلیت اشتراک گذاری در قالب متن و تصویر و ویدئو نیز وجود دارد که نقطه قوت این نوع تبلیغات به شمار می رود.

روش های تبلیغات انبوه در تلگرام

روش اول تبلیغات انبوه در تلگرام به کمک خرید سامانه ها و پنل هایی که در اینترنت وجود دارد و با دسترسی به تعداد زیادی از شماره ها، تبلیغات خودتان را ارسال می کنید.

روش دومی که وجود دارد، سوپرگروه ها هستند که قابلیت داشتن اعضای چندهزار نفره را دارند و شما می توانید در این گروه ها تبلیغات انجام دهید.

سومین و موثرترین روش تبلیغات گسترده تلگرام، تبلیغات در کانال ها است که به شما بازخورد مالی خوبی را می دهند.

در این روش شما بر اساس مدت زمان معین یا تعداد بازدید های مدنظرتان خودتان نسبت به انتشار تبلیغ در کانال می کنید که سبب تعیین هزینه ها می شود؛ اما در حالت کلی هر ادمین تعرفه خودش را تعیین می کند.

بهترین نوع کانالی که شما می توانید برای تبلیغات انبوه در تلگرام انتخاب کنید، تبلیغاتی هستند که مخاطبان هدف شما با تفکیک جنسیت و سن یا حتی نوع کسب کار و منطقه سکونت عضو هستند.

بسته به این که حوزه کسب و کار شما چه چیزی باشد، کانال های خبری، کانال مهارت های زندگی یا روانشناسی و حتی مهندسی و ساختمان، خرید و فروش کالا و اطلاعات علمی ورزشی، کانال های خوبی هستند که شما می توانید تبلیغات خودتان را به آن ها بسپارید و بازده خوبی را دریافت کنید.

تبلیغات گسترده در تلگرام

نحوه افزایش بازده تبلیغات گسترده تلگرامی

برای آن که به کمک تبلیغات انبوه تلگرام، برای شما افزایش عضو و بازدید بالاتر را به دنبال داشته باشد، باید به طراحی متن تبلیغاتی و طراحی گرافیکی تصویری تبلیغتان و ساخت لینک جوین و نیز اطلاعات تماس دقت کنید.

هر اندازه که متن شما جذاب تر و تصویر شما در یک بنر زیباتر باشد، مخاطب بیشتر جذب می شود.

تبلیغ همزمان در کانال های تلگرامی به نفع شما است؛ زیرا در حدود 2 درصد از مخاطبان شما در تبلیغ که برای اولین بار مشاهده می کنند، با شما تماس می گیرند و در حدود 5 درصد از مخاطبان هدف شما در بار دوم مشاهده تبلیغ شما  و در نهایت 8 درصد از مشتریان شما با دیدن بار سوم تبلیغ شما، به دست می آیند.

تبلیغات کیلیکی

در این نوع تبلیغات شما بر اساس تعداد کلیک و ورودی که از تبلیغ شما صورت گرفته است، هزینه پرداخت می کنید. شما می توانید با توجه به بودجه خودتان میزان بازدید را تعیین کنید.

این روش برای اپلیکیشن های موبیلی و وب سایت ها مناسب است.

استفاده از اینفلوئنسر ها

شما اگر با افراد پرطرفدار و تاثیرگذار همکاری داشته باشید، می توانید بهتر اعتماد دیگران را جلب کنید و یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در کل جهان است و در تلگرام نیز این روش بازده زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

یکی از معایب این روش، هزینه بالای این روش ها نسبت به دیگر انواع تبلیغات انبوه در تلگرام است.

تبلیغات بازدیدی

یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی در تلگرام است که یک روش قابل اعتماد است که به کمک آپشن مشاهده بازدید در تلگرام امکان پذیر است. شما در این روش کانال مرتبط با حوزه کسب و کار خودتان را مشخص می کنید و تبلیغات خودتان را منتشر می کنید.

این روش با توجه به بازده خوبی که دارد، هزینه منطقی نیز در پی دارد.

افزایش عضو

یکی از روش های رایجی است که به کمک افراد فعال در این حوزه استفاده می شود.

توصیه تیم شویراد به شما این است که اگر صاحب کسب و کار جدیدی هستید، این روش مناسب شما نیست و کمکی به رشد کسب و کار شما نخواهد داشت.

در نظر داشته باشید که افرادی که به کانال شما اضافه می شوند، دو گروه هستند.

گروه اول عضو های فیک هستند و گروه دوم افراد واقعی هستند که تنها به کانال شما اضافه شده اند و تبلیغات شما برایشان مهم نیست!

پس شما تعاملی با اعضای کانالتان نخواهید داشت و افزایش عضو برایتان تنها به صورت عددی در بالای کانالتان خواهد ماند.

توصیه ما به شما در تیم شویراد

تبلیغات خصوصا در تبلیغات گسترده در تلگرام، نیازمند دانش و تخصص است و کسب بازدهی بالا از آن به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

این که هدف شما از تبلیغات انبوه تلگرام چه چیزی باشد یا در چه حوزه ای فعالیت کنید و سابقه کسب و کار شما چه اندازه باشد، تبلیغات شما نیازمند شرایط دیگری است.

ما در شویراد با در نظرگرفتن حوزه شما و نیز سابقه شما در دنیای حقیقی و مجازی و بسته به امکانات شما، بهترین و پربازده ترین تبلیغات را انجام می دهید و شما می توانید بدون نگرانی از نتیجه، تبلیغ خودتان را به ما بسپارید و از نتیجه لذت ببرید.

پس برای افزایش درامد خودتان در کمترین زمان، با کارشناسان ما در تیم شویراد در ارتباط باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *