خانه » دسته‌بندی نشده » خرید فرش با طعم تکنولوژی / اپلیکیشن خرید فرش ماشینی به بازار آمد

خرید فرش با طعم تکنولوژی / اپلیکیشن خرید فرش ماشینی به بازار آمد

خرید فرش با طعم تکنولوژی / اپلیکیشن خرید فرش ماشینی به بازار آمد

تورم و گرانی این روزها چنان افزایش یافته که خرید اغلب لوازم خانه، دشوار شده است. ایرانیان که خود مبتکران بافت فرش‌های دستباف ظریف و پر نقش و نگار بودند،حالا سالهاست که نصیب کمتری از این هنر کهن می‌برند و کمتر خانواده‌ای است که فرش خانه‌اش، دستباف و ابریشم باشد.این روزها، حتی خرید فرش ماشینی هم  مشکل شده است.

امروز حداقل قیمت فرش ماشینی بین 2 تا 4 میلیون تومان است و اگر کسی طالب فرشی مرغوب‌تر و باکیفیت تر والبته با متراژ بزرگتر  باشد، باید بین 6 تا 12 میلیون تومان هم برای هر تخته فرش هزینه کند. شاید در نگاه نخست مهم‌ترین علت این افزایش قیمت، افزایش قیمت خرید مواد اولیه وارداتی (نخ آکریلیک و…) و افزایش تورم است، اما نباید از دلال بازی در صنعت فرش ماشینی غافل شد.

یکی از راهکارها برای خرید فرش ماشینی ارزان در بازار پرتلاطم امروز ایران، خرید آنلاین فرش به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان توسط سایت های اینترنتی مثل ایران کارپت، فرش 24 و… است. اما امروز قصد داریم اپلیکیشن خرید فرش ماشینی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن خرید فرش ماشینی جدیدترین محصول ایران کارپت

اپلیکیشن خرید فرش ماشینی یکی از جدیدترین سرویس های ایران کارپت است که قابل نصب در انواع گوشی ها باسیستم عامل اندروید و IOS می باشد.

در این اپلیکیشن علاوه بر دسته بندی محصولات بر اساس شانه و تراکم فرش، فرش ها بر اساس رنگ زمینه نیز دسته بندی شده اند، به شکلی که مثلا شما به راحتی می توانید طرح های مختف فرش زمینه سرمه ای را  به صورت یکجا ملاحظه کنید. همچنین تفکیک طرح های فرش بر اساس نقشه های پر فروش مثل فرش طرح افشان، فرش ریز ماهی و… از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می باشد.

اولین نسخه از اپلیکیشن خرید فرش ماشینی در سیستم عامل گوشی های هوشمند اندروید و آیفون در سال 99 ساخته و مارکت های ایرانی منتشر گردید. از مهمترین دلایل ساخت این اپلیکیشن را می توان شرایط کشور پس از شیوع ویروس کوید-19 و افزایش میل مردم برای خرید آنلاین و همچنین مشکلات استفاده از شبکه های اجتماعی و مرورگرهای تلفن همراه است.

اپلیکیشن اندروید خرید فرش ماشینی در کافه بازار

برای نخستین بار اپلیکیشن اندرویدی خرید فرش ماشینی در مارکت ایرانی کافه بازار منتشر گردید و مورد استقبال کاربران این مارکت قرار گرفت.

خرید فرش با طعم تکنولوژی / اپلیکیشن خرید فرش ماشینی به بازار آمد

اپلیکیشن اندروید خرید فرش ماشینی در مایکت

مایکت دومین مارکت ایرانی است که اقدام به انتشار اپلیکیشن خرید فرش ماشینی کرده است.

خرید فرش با طعم تکنولوژی / اپلیکیشن خرید فرش ماشینی به بازار آمد

اپلیکیشن اندروید خرید فرش ماشینی در سیبچه

اپلیکیشن خرید فرش ماشینی ایران کارپت مختص گوشی و تبلت هایی با سیستم عامل ios در مارکت ایرانی سیبچه منتشر و در اختیاران کاربران قرار گرفته است.

خرید فرش با طعم تکنولوژی / اپلیکیشن خرید فرش ماشینی به بازار آمد

ایران کارپت مارکت پلیس و بازار فرش ایران

ورود به دنیای فروش اینترنتی فرش به ۴ دلیل غیر قابل اجتناب است. یکی اینکه هزینه بسیار پایین راه اندازی این کسب و کار که در واقع دیگر نیازی به انبار کردن فرش نیست و شما با ارائه تصاویر محصولات می‌توانید فرش‌های خود را به فروش برسانید.

دوم رسیدن به فروش در کمترین زمان ممکن و سوم استفاده از کانال های هدفمند و پولسازی جذب مشتری مثل گوگل و شبکه های اجتماعی و چهارم حضور کمرنگ بسیاری از رقبا در این حوزه و گرفتن سهم بیشتر در این بازار .

ایجاد یک سایت فروش اینترنتی و اپلیکیشن خرید فرش و تکمیل آن زمان بر است و البته این تازه ابتدای کار است و شما باید بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بکشانید که این نیازمند زمان و هزینه برای تبلیغات و بهینه سازی سایت می شود. ضمن اینکه شما به نیروی انسانی کافی و متخصص برای به روز نگهداشتن سایت هم نیازمندید.

این کار را برای کسانی که تازه می خواهند وارد این وادی شوند مشکل می کند. در ایران کارپت تمهیداتی برای همکاری با شرکت ها و فروشندگانی که می خواهند وارد کار فروش اینترنتی فرش شوند ایجاد کرده ایم و ایران کارپت را تبدیل به یک بازار آنلاین فرش برای دیگر فروشندگان نیز ساخته ایم.

یک بازار تخصصی فرش برای همه خریداران و فروشندگان است. ما با شرکت ها و فروشندگان فرش اقدام به عقد قرارداد می کنیم. آنها می توانند به دو شکل با ما همکاری کنند. یک روش فروش مشارکتی است که در این حالت ما تنها بر اساس میزان فروش آنان، درصدی بعنوان کارمزد دریافت می کنیم. تمامی کارها اعم از قراردادن محصولات و بازاریابی برای این نوع مشارکت رایگان است.

در حالت دوم ما فضایی به فروشندگان اجاره می دهیم و سالیانه هزینه آن را دریافت می کنیم و دیگر تمامی سود و مبلغ فروش فرش متعلق به خود آنان خواهد بود.

خرید فرش با قیمت مناسب به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان

متاسفانه قیمت فرش ماشینی همچنان در حال افزایش است و کارخانجات تولیدکننده نیز گاه به خاطر نبود نظارت کافی، قیمت تولیدات خود را به صورت مداوم افزایش می دهند و مضاف آن دلال ها نیز در این آشفته بازار جولان می دهند. اپلیکیشن خرید فرش ماشینی ایران کارپت همچون یک شهر فرش در گوشی تلفن همراه شماست که علاوه بر تنوع بیش از 3000 طرح و مدل، اقدام به فروش ارزان انواع فرش های ماشینی می کند و محصولات خود را تا 60 ماه مورد ضمانت قرار می دهد.

در صورتی که قصد خرید فرش یا دریافت مشاوره رایگان و یا همکاری دارید می توانید در ساعات اداری با شماره های 09125347596 و 03155340038 به صورت تلفنی یا از طریق اپلیکیشن های تلگرام و واتس اپ با کارشناسان ایران کارپت در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *