خانه » دسته‌بندی نشده » فروش کارتن اسباب کشی در فروشگاه های معتبر

فروش کارتن اسباب کشی در فروشگاه های معتبر

نحوه عملکرد مراکز فروش کارتن اسباب کشی

اسباب کشی یکی از کار های سخت، زمان بر و طاقت فرسا می باشد که اگر امکانات لازم برای آن وجود نداشته باشد این سختی ها چند برابر می شود. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام به اسباب کشی لوازم مورد نیاز برای جابجایی وسایل را تهیه کنید. همان طور که می دانید کارتن ها می توانند بهترین وسیله برای جابجایی وسایل باشند. به همین دلیل فروش کارتن اسباب کشی به یکی از مشاغل مفید و پر کاربرد در دنیای امروز تبدیل شده است. با توجه به این که امروزه اکثر خانه ها به صورت آپارتمانی می باشند فضای لازم برای نگه داشتن کارتن وسایل در خانه ها وجود ندارد و به همین دلیل بعد از خرید هر وسیله ای مجبور به دور انداختن کارتن آن هستیم. به همین دلیل در مواقعی مانند اسباب کشی لازم است که اقدام به تهیه کارتن های مناسب برای جابجایی وسایل کنیم. امروزه فروشگاه های بسیاری را می توان یافت که در حوزه فروش کارتن اسباب کشی مشغول به فعالیت می باشند و می توانند در تهیه کارتن مناسب به شما یاری رسانند.

کارتن فروشی

در مراکز فروش کارتن اسباب کشی می توان انواع کارتن را در اندازه های متنوع یافت که هر یک برای جابجایی وسایل مختلفی طراحی شده اند. معمولا این نوع کارتن ها بدون هیچ گونه طرح یا نوشته ای می باشند و در دو رنگ قهوه ای و سفید می توان آن ها را در بازار یافت. از ویژگی های کارتن های اسباب کشی می توان به مقاومت بالای آن ها اشاره کرد که همین ویژگی باعث می شود وسایل شما در برابر انواع ضربه مصون بماند و آسیبی به آن ها وارد نشود. البته در مراکز فروش کارتن اسباب کشی مقاومت کارتن ها را به دو گروه تقسیم بندی می کنند. با توجه به این که برخی از این نوع کارتن ها سه لایه و برخی دیگر پنج لایه می باشند مقاومت آن ها را هم می توان به دو صورت در نظر گرفت. طبیعی است که مقاومت کارتن های پنج لایه بیشتر از سه لایه خواهد بود.

امروزه بیشتر مراکز فروش کارتن اسباب کشی به صورت اینترنتی به فعالیت خود می پردازند که این نوع فروش توانسته است مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نماید. فروش اینترنتی مزایای بسیاری دارد که این مزایا باعث شده است که بازار کار این نوع فروش روز به روز گسترده تر شود.

مزایای فروش اینترنتی کارتن های اسباب کشی

صرفه جویی در زمان

به دلیل عدم نیاز به رفت و آمد می توان گفت که در بحث زمان شاهد صرفه جویی چشمگیری خواهیم بود.

 صرفه جویی در هزینه

وقتی رفت و آمدی صورت نگیرد در واقع هزینه ای هم صرف آن نشده است. به همین دلیل می توان این روش را مقرون به صرفه و در واقع بدون هیچ گونه هزینه ی جانبی معرفی کرد.

دسترسی آسان به هر نوع کالایی

با توجه به این که تمام محصولات در مراکز فروش کارتن اسباب کشی قرار داده شده است می توان با یک کلیک ساده بدون صرف وقت اضافی به همه ی کالا ها دسترسی پیدا کرد.

امکان دسترسی شبانه روزی به فروشگاه

با توجه به این که خرید از این نوع فروشگاه ها به صورت اینترنتی می باشد نیازی نیست که در زمان خاصی به آن مراجعه کنید. در واقع ساعت کاری برای این نوع فروشگاه ها تعریف نشده است. به همین ترتیب در هر ساعت از شبانه روز که در خانه یا محل کار خود باشید می توانید از مراکز فروش کارتن اسباب کشی کالای خود را تهیه کنید.

امکان بررسی و مقایسه قیمت کالا ها

با توجه به این که قیمت تمام کالا ها در چنین فروشگاه هایی ثبت می شود می توانید به راحتی قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و به تصمیم درستی دست یابید.

کاهش ترافیک شهری

خرید از چنین فروشگاه هایی به واسطه این که نیاز به رفت و آمد در سطح شهر را کاهش می دهد می تواند باعث کاهش ترافیک نیز شود. در واقع کاری که مسئولان مدت ها است در پی آن اند همین کاهش ترافیک می باشد چرا که در پی آن می توان شاهد کاهش آلودگی هوا به خصوص در شهر های صنعتی و بزرگ باشیم.

 

فروش کارتن اسباب کشی در فروشگاه های معتبر

ویژگی مراکز فروش کارتن اسباب کشی آنلاین

مراکز آنلاین فروش کارتن اسباب کشی دارای یک سری ویژگی ها می باشند که هر یک از این ویژگی ها در بهبود روند ارائه خدمات کمک کننده می باشند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان تعریف بی نهایت کالا و خدمات
  • امکان تعریف انواع کالا های فیزیکی و غیر فیزیکی
  • امکان گروه بندی و قرار دادن برچسب های جداگانه برای هر محصول
  • امکان ایجاد بخش نقد و بررسی های تخصصی برای هر محصول
  • امکان قرار دادن انواع کد تخفیف و یا کوپن های تخفیف برای کالا های مختلف
  • امکان ایجاد بخش پر فروش ها و یا پر بازدید ها
  • امکان بارگذاری تصاویر مربوط به هر کالا
  • امکان مقایسه کالا های مختلف با یکدیگر

ویژگی فروش کارتن اسباب کشی

فروش کارتن اسباب کشی و ویژگی این نوع کارتن ها

گاهی اوقات تصوری که از کارتن های اسباب کشی برای ما به وجود می آید این است که می توان از کارتن های دست دوم و یا هر نوع کارتنی که در دسترس باشد برای این کار استفاده کرد. در این رابطه باید بگوییم که این تصور کاملا غلط می باشد. با توجه به این که اکثر وسایلی که در منزل وجود دارد سنگین می باشند لازم است از کارتن های مقاوم برای جابجایی وسایل استفاده کرد. معمولا کارتن های دست دوم مقاومت خود را از دست داده اند و با کوچک ترین ضربه دچار پارگی می شوند به همین دلیل نمی توانند گزینه ی مناسبی برای جابجایی وسایل باشند و حتی ممکن است باعث آسیب به آن ها شوند.

فروش کارتن اسباب کشی هم به همین منظور و در واقع جلوگیری از هر گونه خسارتی طراحی شده است. در واقع در مراکز فروش کارتن اسباب کشی از کارتن های مقاوم و دست اول استفاده می شود که از ویژگی های بارز آن می توان به همان مقاوم بودن آن ها اشاره کرد که خیال شما را از هر گونه خطر احتمالی راحت می کند. از دیگر ویژگی های کارتن های موجود در مراکز فروش کارتن اسباب کشی این است که این کارتن ها در اندازه های متنوعی ارائه می شوند و شما می توانید متناسب با اندازه وسایل خود اقدام به انتخاب کارتن مناسب نمایید. این مورد از آن جهت حائز اهمیت است که باقی ماندن فضای خالی در داخل کارتن می تواند باعث آسیب رساندن به اسباب شما شود. به همین دلیل می توان گفت وجود سایز های مختلف کارتن ها یکی دیگر از ویژگی های مهم آن ها می باشد.

فروش وویژگی کارتن

موارد ذکر شده در رابطه با ویژگی های کارتن های موجود در مراکز فروش کارتن اسباب کشی نشان دهنده این موضوع است که انتخاب این نوع کارتن ها به آن اندازه هم که فکر می کردیم کار ساده ای نیست و لازم است برای انتخاب آن ها قدری تامل داشته باشیم. البته معمولا در چنین فروشگاه هایی از یک کادر مجرب و کامل استفاده می شود که این کادر می توانند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند و باید ها و نباید های این کار را به شما بگویند.

برای کسب اطلاع بیشتر و تهیه کارتن های اسباب کشی و وسایل و لوازم های مربوط به آن ازجمله نخ‌های بسته بندی، دستگاه چسب کش، نایلون‌های حبابدار و…به سایت الو کارتن مراجعه کنید.

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. امیر
    در تاریخ 1400\/11\/25 :

    من از الوکارتن کارتن اسباب کشی خریدم همه کارتن هاشون پنج لایه و مقاومن و به نظرم واقعا به نسبت قیمتای امروز عالی بود کیفیتاش به شمام پیشنهادش میکنم حتما

  2. زهرا
    در تاریخ 1400\/04\/26 :

    سلام من برای اسباب کشی خونم از سایت کارتن فروشی الوکارتن، کارتن و لوازم بسته بندی مثل چسب و سلفون خریداری کردم. سفارشاتم در اسرا وقت و با همون کیفیتی که مد نظرم بود به دستم رسید. واقعا ممنونم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *